Mijn gebrande dvd blijft hangen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Met welk programma ik ook kopieer vanaf een originele dvd, of van een dvd vanuit een nieuwsgroep (CloneDVD/Nero/DVDfab), aan het eind van de DVD, meestal de laatste 1 of 2 hoofdstukken, begint de DVD te haken en te stotteren....

Kent iemand dat probleem en weet diegene wat ik moet doen om het op te lossen?

:thumb:
 
Speel je hem af op verschillende spelers? Op allemaal hetzelfde resultaat?
 
Nu je dat zo zegt...ik speel em alleen maar en altijd af op de standalone dvd speler (5.1) op de TV aangesloten...daar kan het probleem ook liggen natuurlijk....
 
Ik heb 2 films gechecked op mijn computer, ik kijk nooit op de computer, maar daar hebben ze dus geen last.....

Dan heeft mijn standalone dvd speler dus een probleem?

Maar het gekke is dat originele dvd's zonder problemen blijven draaien, die haken niet!
 
Hai,

Neen, nooit, ik kopieer van een origineel of haal een film op via Grabit/Usenetsearch.com, bewerk die en brand em.
Ik schrijf met een Mmore stift erop wat het is en kijk em!

Maar ik ga vandaag eens contact opnemen met Eltax.com, ik heb een Movieboxx 5.1 hometheater...is kijken of ik er met hun uit kan komen.

thx
 
En hoe doet de DVD het bij de 'buurman'?
 
De buren hebben geen DVD speler...maar vandaag ga ik op bezoek bij schoonouders en die hebben een splinternieuwe dvd recorder...ga ik daar eens die paar films uitproberen.

Ik laat het je vanavond weten:thumb:
 
Heel verstandig, wij hebben er drie in huis en die van mijn jongste zoon van € 39,- en die speelt werkelijk alles. Mijn (dure) JVC van 2 jaar oud slechts een deel van de gebande. Het hangt er wel vanaf welk brandprogramma we gebruiken.
 
Welke brandproggies gebruik jij?

Ik de volgende: Nero 6 reloaded, DVD FAB Express of Gold, CloneDVD/AnyDVD, ImgToolBurn (werkt met Nero vanuit de shell)

Je hoort me:)
 
Ik brand vanuit DVD shrink 3.2, homemovies met Studio 9 of Moviemaker. Incidenteel met Nero Vision Express
 
heb je al geprobeerd om de brand snelheid te verlagen?
dat wil ook nog wel eens helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan