Alternatief Grabit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen Kampioen

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
121
Goedemorgen computerliefhebbers,


GrabIt wordt helaas een betaalde applicatie, zoals jullie ongetwijfeld ook hebben ondervonden. Is er een alternatief voor GrabIt waarmee nog wel (gratis) gemakkelijk gedownload kan worden uit nieuwsgroepen?

Is Newsleecher een dergelijk alternatief of werkt dat programma anders?


Groeten,
Jeroen.
 
De nieuwe grabit met de searchfunctie word een betaalde versie ja, maar als je de oude versie nog hebt blijft deze wel werken hoor.
 
Heb zelf versie 1.50 en na 4x searchen is het afgelopen en moet ik 24 uur wachten
 
Waar ik nzb's weg kan halen of kan maken is mij bekend maar het ging mij erom dat jij zei dat de oude versie nog wel werkt. Supersearch is gelimiteerd tot 4x per dag per ipadres
 
:p aha, tja dan heb ik het vast nog over een heel oude versie waar de search functie niet eens inzat, zelf gebruik ik newsbin pro omdat deze me meer bevalt.
 
Newsbin is ook een goede reader maar enig nadeel die ik er aan vind is dat je maar 1 groep per keer kunt updaten (of ik kijk er over heen en zijn meerdere groepen updaten wel een mogelijkheid)
 
Nee daar zit geen standaard knopje voor, et schijnt wel mogelijk te zijn met met de auto download functie in combinatie met bepaalde filter settings, ooit wel eens gezien op het newsbin pro forum maar heb geen idee hoe dit werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan