dv van jvc camera werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
649
ik zit met een probleem:
ik heb een jvc camera met een dv ingang. nu heb ik een firewire kabel gekocht en ik heb een firewire uitgang op mijn pc.
als ik de 2 nu met elkaar verbind dan vind de pc niets van nieuwe hardware.
hoe kan ik testen wat stuk is (firewire of jvc)?

ik heb alle stuurprogrammas van het moederbord (firewire onboerd) geinstaleerd, behalve de service packs van windows, kan dit de oorzaak zijn?

dank bij voorbaat
 
Hi,

heb het zelfde probleem : probeer JVD GR D320E met 4pins DV output te laten herkennen door notebook ook met 4pins firewireaansluiting en Vista als operating system. Maar wat ik ook probeer ... er gebeurd niets !! Help ...
:(
 
Hi,

heb het zelfde probleem : probeer JVD GR D320E met 4pins DV output te laten herkennen door notebook ook met 4pins firewireaansluiting en Vista als operating system. Maar wat ik ook probeer ... er gebeurd niets !! Help ...
:(

Ik ken het probleem, maar de filrewire kan alleen gebruikt worden in cominatie met het openemen op hardeschijf. De gebruiker had hiervoor pinnacle waarbij je dan wel de juist ingang moeten selecteren. Het is geen USB waarbij de camera automatisch gezien wordt. Firewire wel inschakelen en openemn via software naar HD.
 
Laatst bewerkt:
heb met verschillende SW programma geprobeert de ingang (camera) te selecteren maar steeds hetzelfde : geen camera aan ingang te vinden !
Heb uiteindelijk de camera terug naar verkoper gebracht en ondertussen is hij terug gestuurd naar JVC met het vermoeden dat de firewirepoort van de camera stuk .... Wait and see ...

Hoedanook ik verwacht van bij het aansluiten van camera op firewirepoort van notebook enige vorm van herkenning ('Found new hardware') of is dit niet zo ??
:confused:
 
Effe ter vervollediging : uiteindelijk bleek de firewirepoort van de (nog nieuwe) camera stuk te zijn (fabrieksfoutje :( ). Na herstelling via firewirekabel ingeplugd op notebook (met windows Vista op) en -ping-... 'New hardware detected"
Geen problemen meer, kan opnames van DV tape importeren op mijn PCtje :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan