Converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

docowebmasters

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2001
Berichten
152
is er een GRATIS en makkelijk programmaatje om
mp3`s te converteren naar real audio
wie kan mij helpen
b.v.d.
 
Hoi,

1. Download dit.
2. Download dit.

Klik daarna met rechts de mp3 aan die je naar real audio wil zetten.

Neem "convert to"...
dB-rightclick.gif


1. Duid bovenaan in het lijstje REAL AUDIO aan.
2. Duid aan welk audioformaat je aan het omzetten bent. Voor muziek neem je "Stereo Music".
3. Duid aan welke kwaliteit je wil hebben. Aangezien dit formaat meestal op websites wordt gebruikt, wordt dit berekend op de bandbreedte van de luisteraars.
Je kan bij "Folder:" nog een alternatieve opslagplaats aanduiden voor je real media bestand, anders wordt het in dezelfde map opgeslagen als de mp3.
4. Duw op "Convert".

dbp-To_real_audio.gif


Ditalles is natuurlijk freeware:love:

Succes, James:)
 
Laatst bewerkt:
James

Jeetje wat een mooie en goede uitleg geef je hierbij!
En er kon niet eens even een badankje voor je af? :(

Nou dan bedank ik je maar, dit programma had ik ook nodig en ik ben ontzettend blij met de uitleg en de screenprints die je er bij gaf!
Thanks!!!!!!!

Groetjes Edith
 
Helaas zijn niet alle mensen zo vriendelijk om nog even een antwoord te geven :(.
 
Hallo James,

Eindelijk ben ik er aan toe gekomen om alles eens uit te proberen
Ik heb precies gedaan wat je beschreven hebt, alles gaat prima. Maar na het converteren krijg ik een RM-Bestand, wat alleen te openen is met realplayer deze heb ik laten opsporen door Windows

http://netherlands.real.com/radiopass/?&src=ZG.nl.idx

Heb ik toch iets fout gedaan of zijn ze niet te openen in mediapayer?

groetjes Edith
 
Neen, een RM bestand kan je enkel openen met RealPlayer of RealAlternative... RM staat ook voor Real Media... dus allemaal Real-tjes dus:p

Was het niet de bedoeling of naar welk bestandstype wou je omzetten?

James:)
 
Goh wat ben jij vlug:) :) ,

Wat muziek betreft ben ik echt een grote leek
Wat ik wilde is mp3 bestanden omzetten in een "cd-bestand" zodat ik deze kan branden en op mijn gewone cd installatie kan laten afdraaien, ik heb geen mp3 speler

groetjes Edith
 
Dan ben je niet goed bezig hoor:p

Ik hoop dat je je originele mp3tjes nog hebt?

Zoja, kan je in NERO of een ander brandprogramma een AudioCD aanmaken. Dan krijg je een venstertje waar je je mp3tjes aan kan toevoegen en die worden door het brandprogramma dan netjes omgezet naar een AudioCD voor in je CD-speler.:)

Nero kan je hier downloaden.
Daarna installeer je nog even dit om het nederlands te maken.:)

Daarna zie je een icoon op je bureaublad staan. Klik erop, dit is de NeroSmartStart. Vanuit dit programma kan je alle neroprogramma's starten. Klik op het muzieknootje en neem AudioCD maken of MuziekCD maken (ik weet het niet meer juist). PAS OP: ga er enkel met je muis op staan. Niet klikken. Dan ga je naar links en je selecteert bij toepassingen NeroExpress. Dan klik je op het groen pijltje.
Nu kan je mooi de stapjes volgen, je mp3tjes invoegen. En je CD'tje is gebakken.:)

Stuur ook even een mailtje naar me als je nog wat uitleg wenst.:)

James:)
 
Laatst bewerkt:
Ja ja lach me maar uit! :eek: Hihi ja ik dacht al dat ik niet goed bezig was, fijn dat je weer aan mijn zijlijn stond om me te helpen
Ik heb Nero 6 (nederlands) in mijn pc staan dus ik ga het proberen.

Ik heb je antwoord al netjes uitgeprint

nogmaals heel veel dank, ik geef je nog door of het me gelukt is

GroetjesEdith:)
 
Wauwwwwwwwww James het is gelukt!!!!!!! Dit ging echt heel makkelijk
De cd speelt nu af in mijn cd installatie:thumb:

Dank je wel, :love: :eek:

groetjes Edith
 
Gefeliciteerd:)

(ps: brand niet te snel, want anders zouden sommige cd-spelers het niet kunnen lusten... tipje;))

Proficiat met je eerste AudioCD'tje:D

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan