Microcode Update Device ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

DRADA

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Berichten
146
Hallo als ik mijn systeemeigenschappen zie ik een geel vraagteken bij Microcode Update Device staan.
ik heb geen idee waar dat voor is en kennelijk heb ik ook geen driver ervoor op mijn moederbord staan.
ik heb alle updates van windows xp sp2 ,en ook laten zoeken op internet of hij soms een driver kon downloaden maar totzover helaas niets:(
weet iemand wat dit is?? ben namelijk mijn pctje aan het opknappen voor mijn ma en het is een beetje ***lig als er zo dingen niet werken.
 
Heb alle drivers geinstalleerd ook mijn moederbord drivers staan geinstalleerd zelfs de updates daarvan.Rare is dat als ik Everest erop nakijk hij aangeeft dat alles in orde is dus ook mijn Microcode Update Device,Ik blij en kijk weer onder systeem pfff staat dat gele vraagteken er nog steeds. kan wel misschein een screendump posten als dat makkelijker is ?
 
The Microcode Update device is an interface between the operating system and an Intel processor based on the x86 architecture. This device provides the latest microcode updates for the processor if the BIOS does not already contain this information.

Dit staat in de link die je me gaf.Maar zal het wel niet snappen want ik heb een AMD Moederbord en een AMD Athlon 2800+ processor :confused:
 
Huh :8-0:

Dat is wel het laatste wat ik verwacht had, een AMD.
Je mag van wat mij betreft wel even een screenshotje plaatsen, als je wil. :confused:

O ja, merk en type moederbord?
 
Ja sorry, ik zag het al onder de knop "systeem" staan.

Verwijderen van het gele teken en opnieuw opstarten brengt ook geen oplossing?
 
hmmm krijg kennelijk die screenshot niet geplaatst heb m al verkleind met paint maar zie m hier niet staan :confused:
 
Geplaatst door DRADA
hmmm krijg kennelijk die screenshot niet geplaatst heb m al verkleind met paint maar zie m hier niet staan :confused:
Max 100kb en het liefst *.jpg
 
hier is ie dan hopelijk
 

Bijlagen

  • microcode update device4444.bmp
    83,9 KB · Weergaven: 29
Ik maak'm altijd een beetje kleiner met Paint Shop Pro.
Er zijn ook wel leuke programa's voor maar zou zo even niet weten welke je het beste kunt gebruiken.
 
Niet moeilijk doen, gewoon Imageshack gebruiken, upload van plaatsjes tot 1000Kb (1Mb), en plaats gewoon het linkje dat hier op de site.

Je huidige afbeelding is niet te lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan