bewegende jpg als bij mediacenter2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taalkring

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Berichten
309
Beste mensen,

Heb laatst een workshop gevolgt van MediaCenter2005. Daarbij gaven ze ook een presentatie van een foto-bestand. De foto's gaan al bewegend over het scherm en er kan muziek achter geplaatst worden. Het maakt zo'n presentatie echt levendiger.
Weet iemand een freeware programma'tje waarmee ik de foto's iets bewegend over mijn scherm kan laten lopen???

Alvast bedankt
 
hHAHAH

NATUURLIJK KUNNEN JPG'S NIET BEWEGEN. HAHAHAHA

Zal de vraag wat duidelijker stellen.
Bij een normale presentatie van foto-bestanden als bij de windowsviewer. krijg je gewoon het ene na het andere stilstaande plaatje.
Bij de MediaCenter2005. gaan diezelfde plaaljes iets bewegend over het scherm. Het maakt de presentatie levendiger.
 
IDD bulkt het van progjes maar.....

Inderdaad bulkt het van de vieuwers, maar welke vieuwer geeft nu een slideshow met jpg'tjes die al bewegend over het scherm scrollen. Kan ze moeilijk allemaal gaan proberen, misschien weet iemand daar de vieuwer voor zoals bij de mediacenter-vieuwer
 
ik snap niks van je vraag,

je wil een slide show maken?
met .jpg bestanden?

kan je toch ook gewoon met powerpoint doen
 
Met pro show gold kan je echt alles met foto's doen in-uitzoommen, van links naar rechts ,eventueel alles aut.laten doen,muziek er bij zetten, in één woord een geweldig programma Maar zoals alle goede dingen is deze niet gratis Je kan hem wel uitproberen.


http://www.photodex.com/downloads/trials.html
 
ik ga het proberen

Beste mensen, ik ga het proberen met windows maker!!!

Ik ben benieuwd.

Met vriendelijke groet,

de Taalkring
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan