Eén MP3-album splitsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slim-Dewi

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2001
Berichten
107
hallo,

ik heb pas een album gedownload, maar dat is één bestand en dus 1 hele lange nummer. Hoe kan ik die mp3 liedjes apart krijgen? Dus nummer voor nummer? Kan dat met NERO of heb ik daar een apart programma voor nodig?

Groetjes
 
Dan zal je moeten gaan splitsen. Kijk hier eens....

http://www.cygho.nl/


Beter is het om je eens te gaan verdiepen in het verkrijgen van albums waar de nummers wel onafhankelijk van elkaar staan.
Helaas kunnen we je daar op deze site niet teveel over vertellen.
 
Hoi,
Bedankt voor je reacite. Waar moet ik dan kijken op die site, want er staan zoveel dingen.
ik had eens eerder een volledige album gedownload en die was wel gewoon, maar voordat je gaat downloaden kun je dat niet zien hé.
 
Kijk even onder multimedia en dan onder editors!
Daar staat bijvoorbeeld MP3directcut.
Wat betreft de albums....met bittorrent kan je dat wel zien. Je zal alleen zelf de juiste torrent sites moeten vinden!!
 
Geplaatst door Slim-Dewi
Hoi,
......maar voordat je gaat downloaden kun je dat niet zien hé.

Meestal kun je dat wel zien. Als je een album ziet van bv 80 MB en de extensie is .mp3 dan weet je dat het 1 grote mp3 is. Als de extensie bv .rar of .zip is, dan heb je na het uitpakken meestal losse mp3 nummers. (of in een ander formaat die je dan weer moet omzetten).
 
Bedankt voor je hulp. Nu moet het wel lukken. Ik gebruik trouwens eDonkey voor downloads. Bittorent heb ik wel gedaan, maar vind het niks. Duurt heel lang en ik heb niet zo'n snelle downloadsnelheid.
 
Gaat als een speer bij mij.
Wat voor verbinding heb je dan?
Hangt ook van de sites af vaak.....
 
Ik heb Chello Light en die verbinding is gedeeld naar 4 andere pc's. Welke Bittorrent gebruik jij dan? Heb al verschillende gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan