probleem met afspelen mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
292
ik heb korte tijd mediamonkey als programma gehad.
nu kunnen sommige mp3 files niet meer afgespeeld worden in windows media player. Wie Weet Waarom?
 
Bedoel je dat als je ze aanklikt, dat mediaplayer niet meer opent? Of bedoel je dat mediaplayer een fout geeft bij het openen?

Als hij ze niet meer met mediaplayer opent, dan klik je met rechts op een mp3, neem je openen met en duid je mediaplayer aan. Ook het vakje om het als standaard te gebruiken.

James:)
 
Waarom lukt het niet dan? Geef eens wat meer informatie :).


Edit: Slome server ook :(
 
Re: foutboodschap

Geplaatst door robcitroen
krijg dan bijgaand bericht
sorry kan op een of ander emanier de bijlage niet geplaatst krijgen; maar het bericht geeft aan ;"Kan het bestand niet vinden. Mogelijk is de koppeling van een item in de mediabibliotheek naar het bijbehorende digitale-mediabestand verbroken. Klik voor meer informatie met de rechtermuisknop op een item dat niet kan worden afgespeeld en kies Foutgegevens." en daar staat dan kan het bestand niet vinden ; mogelijk is het verplaatst
 
Lijkt mij meer dat het bestand zelf niet meer aanwezig is of beschadigd is. Lukt het wel met een andere player?
 
Even eentje downloaden dan....

http://www.winamp.com/player/


De Free versie uiteraard;)

Als je hem geïnstaleerd hebt ga je naar het MP3 bestand en daar klik je rechts op en dan kiezen voor "openen met" en vervolgens kies je de Winamp player.
 
bedankt

inderdaad via winamp worden de bestanden wel afgespeeld. Hoe is dat mogelijk??
 
En als je nu rechts klikt op het bestand en kiest voor "openen met" en dan voor de Mediaplayer kiest?
Als dit niet werkt dan zou ik je mediaplayer eraf gooien en opnieuw instaleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan