Geen muziek op mp3 speler kunnen zetten.?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sweetgirl1985

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2002
Berichten
72
Ik heb 1 x muziek op mijn mp3 speler gezet.
En nu lukt het niet meer.
Als ik mijn mp3 speler aansluit, gaat de zgn verwisselbare schijf als een knipper licht tekeer.
Aan uit aan uit, en dat dan de hele tijd.
Er valt dus niks te bewerken, ik kan gewoon geen liedjes erop zetten of eraf halen.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
 
Nee, helaas heb beide poorten die aan de voorkant zitten geprobeerd.
En mijn fotocamera werkt er wel gewoon op.
 
Geplaatst door Sweetgirl1985
Nee, helaas heb beide poorten die aan de voorkant zitten geprobeerd.
En mijn fotocamera werkt er wel gewoon op.


Uh achterkant toch ook mag ik hopen. als het goed is zit er toch ook een CD-Rom bij of niet? Instaleer deze is opnieuw

suc6:thumb:
 
Heb ik al geprobeerd, maar dat hoeft helemaal niet XP moet hem automatisch pakken.
En de achterkant, tja, gaat een beetje lastig en zou ik toch wel erg vreemd vinden.
 
Geplaatst door Sweetgirl1985

En de achterkant, tja, gaat een beetje lastig en zou ik toch wel erg vreemd vinden.

Heb je em helmaal ingebouwd dan??? :confused: Haha

Ik pas srry suc6
 
Zit er zo'n snoertje tussen of gaat hij direct in de USB-poort (je MP3)?
 
probeer is dat je dat snoertje ertussen uit haalt, dus de MP3-speler direct in de computyer??;)
 
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met een mp3 speler. De winkel liet me weten dat het bij hun wel lukte, maar daar wilde men mij niet mee laten kijken of dat inderdaad zo was. Ook het proberen op een viertal andere pc's was negatief. Uiteindelijk na veel gezeur een nieuwe gehad en deze werkte direct.

Op naar de winkel dus.
 
Een garantie heeft toch een bepaalde duur en meestal een jaar. Tenzij je de aankoopbon niet meer hebt, dan is het niet "op naar de winkel", maar op naar de prullenbak.:(
 
misschien een domme opmerking, maar is de usb aansluting aan de speler zelf nog intact? zit er misschien vuil(stof/haar) in, blaas er maar even in (met zo min mogelijk consumptie ;) ) en probeer het dan opnieuw.

wat ook een mogelijkheid is, is de "kooi" van de usb iets te verbuigen, als je er recht inkijkt zie je het kooitje met daarin aan een kant een stuk platic met de aansluiting, deuk de andere kant iets in, dan zit deze net iets strakker in de aansluiting. maar doe dit pas nadat je alles heb geprobeerd en je garantie bewijs kwijt bent.

Ik heb dit nl. ook gedaan met de usb plug van m'n gamepad, die slecht aansloot.

mvg

db
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan