Mediaplayer 10 opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Omdat ik denk dat ik het e.e.a. misschien mis in Mediaplayer 10 wil ik heb deinstalleren en daarna weer op zetten. Maar hoe kun je Med. player deinstalleren?
 
Moet gewoon in je lijst met software staan bij je configuratiescherm!!

Bij Windows onderdelen toevoegen en verwijderen dan hè.....
 
Laatst bewerkt:
Normaal gesproken wel ja maar bij Mediaplayer 10 niet
 
Dat is heel vreemd want in tegenstelling van de 9 serie was juist het voordeel van 10 dat je hem kon verwijderen. Dat was Microsoft volgens mij opgelegd zodat je vrij was in je keuze van Mediaplayer. Heb je bij Windows onderdelen gekeken? Dus niet in de gewone lijst met software? Daar staat hij inderdaad niet!
Verder heb ik nog even gezocht op internet en kom tot de conclusie dat als je hem echt niet kan verwijderen je het beste opnieuw eroverheen kan zetten.....

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/player/download/download.aspx


Mag ik vragen wat je denkt dat je mist?? Of wat er niet werkt?
 
Ja bijvoorbeeld met die licenties en WMD bestanden (zie vorige meldingen in deze topic)
 
Heb mediaplayer 10 er helemaal af kunnen gooien en vervolgens opnieuw op kunnen zetten.

Het probleem met die licenties en wellicht bepaalde codecs blijft voortbestaan. Music stream van Planet werkt dus niet optimaal.......met mediaplayer al beweren zij anders.
 
Zoals jij al zei bij Windows onderdelen; handig moet ik zeggen al is mijn feitelijke probleem nog niet opgelost.
 
Pfew...ik begon al aan mijzelf te twijfelen:p
Jammer dat je feitelijke probleem nog niet is opgelost:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan