Foto's ordenen + pictogrammen wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mywings

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
140
1.Wie kan mij helpen met de chaos die ik zo langzamerhand heb met mijn foto's. Ik heb al mijn reisfoto's opgeslagen onder mijn afbeeldingen en zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb ze eerder geordend in het Adobe Photoalbum maar als bron moet ik ze bewaren heb ik begrepen. Ik weet dus niet hoe ik dit nu verder aanpak. Bovendien heb ik veel bewerkingen toegepast in Photoshop en Photoalbum waardoor ik automatisch "tig" kopieën heb staan.

2.Ook hebben mijn foto's als pictogram een vierkantje gekregen, met 3 gekleurde stipjes, waardoor ik ze niet meer met rechtermuisknop bureaubladachtergrond kan gebruiken. Ik moet nu steeds aangeven met welk programma moet worden geopend. Nu gaat dit met Word en dit wil ik veranderen.

Wie helpt????
 
Dag Mywings,
1. een programma om dubbele bestanden te verwijderen kun je vinden:hier op Helpmij.nl.
2. Wat het programma betreft waarmee je je afbeeldingen kunt bewerken: open de Verkenner, klik een afbeelding aan, klik daarna met rechts, ga dan naar Openen met, kies dan voor Programma kiezen, en kies het programma van je keuze. Vink dan meteen even aan dat je zo'n bestand altijd met dat programma wilt openen.
Succes.
Rudi.
 
Dank

Bedankt voor je reactie; ik ga het uitproberen.
Mvrgr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan