Welk merk router is betrouwbaar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeCuLiaR

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
32
Ik wil dit weekend een router kopen, alleen ben ik er nog niet uit welk merk ik moet nemen. Ik wil een gewone router, dus NIET draadloos, die een hoge snelheid kabelverbinding aan kan en t liefst makkelijk in gebruik/te installeren is. Ik heb verder helemaal geen verstand van dit soort dingen :eek:, dus ik vroeg me af met welke routers jullie goeie ervaringen hebben...ik hoor t graag ;)
 
ik heb een sweex, werkt wel goed iig nog niks van gemerkt geen problemen
 
ik heb al een kabelmodem van mijn inet provider, moet ik dan alsnog een router/modem combinatie kopen of toch hoeft dat niet :confused:

En wat voor kabels heb ik nodig om de lijn door te trekken of zitten die bij de router??

Deze zag er wel leuk uit :

E-Tech RTBR04 Router 4x 10/100Mbps

dit -->10/100Mbps houdt de snelheid in, neem ik aan. Kan deze modem dan maximaal een 10mbit verbinding aan ofzo :confused: ??

Of anders deze misschien :confused:

3Com 3C16704A OfficeConnect Dual Speed Hub 4 poorten 10Mbps
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf de sweex LB000021 en heb deze nu geruimte tijd zonder problemen in gebruik.
 
waarom wil je een router?? Je zegt dat je al een modem hebt. Je wil hem om je internet te delen, netwerk?? Kabels zitten nooit bij routers. UTP kabel heb je nodig.
 
Ik heb 2 pc's, een voor me ouders die beneden staat en een voor mij die op zolder staat. Beide moeten inet hebben, maar dat kan niet zonder router toch :confused:

Ik heb dus een motorola modem voor mij kabelinet van mijn inet provider gekregen. Die hoef ik toch niet te vervangen toch :confused: . Dus dan hoef ik alleen een router en dus geen router/modem combi te kopen toch :eek: ?