Kan mijn film niet vinden of verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

klav

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2005
Berichten
4
Help !!!!!!!!!!!
Ik heb een film geladen met Nero 6.6.03 en nu is mijn c-schijf vol en kan ik de film niet wissen, nog erger ook niet vinden. Bij eigenschappen geeft c aan voor 3/4 vol te zitten. Help Help !!
Ik heb windows XP, en geen verstand van computers:(
 
Start even opnieuw op en probeer het dan nog een keer.

Controleer ook even of er geen P2P (download) programma aanstaat.
 
Nee, ik weet ook niet goed waar ik de film moet zoeken, ik zie op de C schijf dat er ca. 8 GB extra opstaat. Maar ik weet niet hoe ik het moet verwijderen. Ook met systeemherstel lukt het niet. Ik heb trouwens wel een virusscanner van symantic dus denk ik niet dat het dat is.
 
Geplaatst door klav
Nee, ik weet ook niet goed waar ik de film moet zoeken, ik zie op de C schijf dat er ca. 8 GB extra opstaat. Maar ik weet niet hoe ik het moet verwijderen. Ook met systeemherstel lukt het niet. Ik heb trouwens wel een virusscanner van symantic dus denk ik niet dat het dat is.
Ik snap een aantal dingen niet. Kun je deze even duidelijk maken?
- Je hebt een film op je computer, maar je weet niet waar die staat. Klopt dit?
- Hoe weet je dat die ruimte is verdwenen door die film?
- Wat wil je doen met systeemherstel?

Leeg de herstelpunten even: http://users.pandora.be/marcvn/spyware/1852808.htm
Als je later systeemherstel nog wil gebruiken moet je het even opnieuw inschakelen en een nieuw herstelpunt aanmaken.
Systeemherstelpunten kunnen "veel" ruimte in nemen.
 
Ik heb gisteren een film geladen vanaf mijn digitale camera met Nero. Sinds dat moment staat er ca 8 GB extra op de c schijf. Ik wil die film nu van mijn systeem hebben. Maar ik weet niet hoe ?? Ik had gehoopt dit met systeemherstel te kunnen doen, omdat dat het enige is wat ik weet en wel vaker gebruik bij problemen.
 
Weet je de voledige naam van de de film?
Weet je anders misschien wat voor bestandtype het is (.mpeg, .avi of iets anders)?
Als je weet welke naam het bestand heeft of wat voor bestandtype het is kan je de zoekfunctie van windows gebruiken (start->zoeken).
Als je het bestandtype weet zoek je op de volgende manier: *.mpeg of *.avi of iets anders. Zet voor het bestandtpe een * (shift+8).

Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan