ondertiteling onder mpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoedje8

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Berichten
176
Hallo, ik heb van alles ddorgespit en geprobeerd maar ik kom er niet uit. Ik heb een film die volgens Gspot MPEG = (mpg/mpeg/vob). Nu wil ik daar de ondertiteling onder als ik dat via tmpeg doe zegt dat het al mpeg is. Vraag dus hoe krijg ik onder een MPEG film de ondertiteling en hoe brandt ik die.
 
Je moet de film inderdaad opnieuw renderen.

Eerst zoek je het ondertitelbestand op (als je dit nog niet heb gedaan).
VobSub (via google heel makkelijk te zoeken) wordt automatisch de ondertiteling weergeven bij de meeste afspeelprogramma's.

Als je de film nu opnieuw rendert, wordt de ondertiteling erbij gevoegd.
Voor een duidelijke uitleg zou ik eens hier een kijkje nemen.
Alles wat je nodig heb, staat erop!

Succes :thumb:
 
Het is gelukt. Ik heb powerdivx en Subvob gedownload en volgens instructies gewerkt erg duidelijk. Alleen hoe brand ik hem nu precies ik heb Nero. Helga
 
Nu moet je de bestanden weer converteren op dvd-formaat.

Als je de volledige versie van Nero bezit, met MPEG DVD decoder, kun je idd zo je bestand erin openen en Nero bouwt hem om en brand het op DVD.

Er zijn ook diverse andere programma's, zoals TmpgEnc.
Dit programma kun je 30 dagen gratis proberen, waarmee je uistekend kunt ombouwen tot branden met uitgebreide menu's etc.
Je kunt hier diverse versies downloaden, ik raad je aan om versie 1.6 trial te nemen. (dit is het brand programma)

Met de software op tmpgenc.net kun je een trial versie downloaden die de bestanden voor je ombouwt tot dvd-formaat.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan