windows mediaplayer10 cd's branden: er is een fout opgetreden

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
als ik mp3's op cd wil branden die zouden moeten omgezet worden automatisch naar wave zodat ze op gwne cd-spelers gelezen kunnen worden: zegt hij bij verschillende liedjes er is een fout opgetreden:confused: het is blijkbaar bij mp3's zie ik nu:eek: bij gwne wma's gaat dit wel
 
Ik begrijp dat je het waarschijnlijk het liefste via MediaPlayer 10 doet, maar ik zou me een brandprog aanschaffen.:eek:
NERO (trial), hier
DEEPBURNER (freeware:love: ), hier

James:)
 
kheb het in eerste instantie ook nero gebruikt maar als ik wil encoderen zegt hij dat de bestanden corrupt zijn(de bestanden om te encoderen, niet de muziek zelf:confused:)
 
Muziek is een bestand...een MP3 bestand dus. Even ter verduidelijking.
Lijkt mij gewoon dat je geen goeie bestanden hebt gedownload.
Hoe kom je aan deze MP3's? Kazaa?
 
Wat zijn 'corrupt files' en wat kan ik doen om ze te herstellen?

Corrupt files zijn geen 'omgekochte' maar 'beschadigde' bestanden. Een bestand kan op veel manieren worden beschadigd: door het per ongeluk te overschrijven, door uw PC op een ongelukkig moment uit te schakelen, door een virus, door een afgebroken download, enzovoort. U herstelt een beschadigd bestand door het te overschrijven met een verse en onbeschadigde kopie. In het geval van een download betekent dit dat u nogmaals toegang moet zoeken tot internet. Wist u trouwens dat er speciale 'download managers' bestaan, die een afgebroken file-transfer kunnen signaleren en weer oppikken? (zie daarvoor ook onze shareware.)

BRON
 
jah ze zijn afspeelbaar, gedownload met bearsharelite
 
Helemaal tot het eind afgeluisterd? Ik denk toch dat ze beschadigd niet compleet of beveiligd zijn.
Probeer dezelfde MP3's eens met Ares binnen te halen en te branden!
Als het nu alleen Mediaplayer was waar de fout zich voordeed dan kon het daar aan liggen maar ook Nero weigert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan