geen zang te horen in muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel_stigter

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
86
Ik heb net SP2 geinstalleerd en ook de Nieuwste Nero versie.

Nu weet ik niet of het door een van beide komt (kan ook iets anders zijn natuurlijk), maar als ik een liedje afspeel dan hoor ik keurig de muziek, alleen het lijkt wel of de stemmen in de muziek er niet meer zijn.
Als ik dan het gekuid harder zet hoor ik wel weer de zang, maar dat is dan heel erg zacht en heel erg vervormd.
Weet iemand waar dit aan kan liggen??
 
Je kan ze er even allebij afgooien. Nero en Sp2 en kijken of je dan wel de nummers hoort.

Zijn het het gebrande nummers? of komt het van een cd? Gebruik je Media Player of Itunes?
 
Alle twee even eraf gegooid, maar helaas.

Het rare is dat het alleen de zang is die heel zacht wordt en vervormd overkomt. Muziekaal gaat alles gewoon goed.

Is zang een apart spoor op een muzieknummer dat nu onderdrukt zou kunnen worden ergens door>?
 
Maar is het een Cd'tje of niet? Gebrand nummertje?

Zang is volgens mij wel apart ja.
 
Het hangt er een beetje vanaf met welk programma je de muziekbestanden afspeelt.
Doe je dat met bijvoorbeeld de speler die bij je geluidskaart zit kun je heel vaak de manier van afspelen instellen.
Dus met een bepaalde soort filtering om bijvoorbeeld stemgeluiden eruit te filteren.
Kijk anders eens onder opties van het afspeelprogramma of je daar nog wat kunt instellen.
 
Vaak heb je dat als er iets niet goed vast zit...:)
Heb ik al ondervonden bij mijn stereo, dus ik dacht: Waarom kan dat bij geluidskaarten niet?

James:)
 
Het rare is dat het bij ieder programma is.
Of het nu Itunes is of Media player, overal hetzelfde probleem.

Wat ook raar is dat het alleen de zang in een nummer is. Als ik skype gebruik kan ik de stemmen gewoon goed horen?
 
Bedankt,

Na het eruit halen van de soundcard en hem er opnieuw inzetten was het probleem verholpen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan