film

Status
Niet open voor verdere reacties.

dalt005

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2002
Berichten
446
Ik heb een film gedowload, ok maar als ik het wil afspelen zegt mesia player dat dit niet word ondersteunt wat nu?
 
Een player zoeken die het wel wil afspelen.

Of weet jij misschien nog meer te typen dan dit ene regeltje waar wij niks mee kunnen.
Endan bedoel ik welke foutmelding krijg jij.
en wat is de extensie van de film.
 
sorry ja de fout melding is 'dit word niet ondersteund' op media player en op media player clasic''Cannot render this file'
 
Inderdaad daar heb je speciale codecs voor nodig.

Er bestaan ook gratis players voor.
 
Zoals puppie vroeg kun je eff de extensie van het bestand opnoemen.

Voor .avi (na je bestand) is het mischien de divx codec dat je nodig hebt. Kan je gewoon van de officiele site halen.

Voor andere, zet eerst de extensie neer. Kunnen we je verder helpen.
 
Nochtans heb ik reeds meerdere films gedoawnload en alles ging perfekt maar ik heb een herinstalatie gedaan en ja!!!!
 
Ja dat heb ik reeds gedaan,Maar ik denk aan iets ik heb media player 10 geinstaleerd zou het dat er iets mee te maken hebben en ook sp2
 
Nee zou niets uitmaken (wmp 10 en sp2),

mischien kun je eff k lite codec pack eff deinstalleren (kben nooit zo'n fan geweest van dat). En eff afzonderlijk de divx codec installeren.

Ook kan je bsplayer eff apart installeren(nadat je k-lite hebt gedeinstalleerd) en gebruik die om films af te spelen. Op google eff zoeken.

als het niet lukt meld het dan eff.
 
Laatst bewerkt:
IK heb windvd geinstalleerd en toen werkte alles perfect.
 
Fat tony ik heb gedaan volgen wat ge gezegt hebt maar nog steeds kan de pc het bestand (film) niet openen: speler ondersteund het bestand niet: en ik durf het niet branden want als het niet gaat ben ik een dvd kwijt,want ik zet 3a4 films op een dvd
 
Als een andere avi film wel afspeelt ligt het dus aan een fout in die film zelf.


Wanneer er geen enkele avi film afspeelt installeer je windvd maar eens, dan kan je alles afspelen.
 
Dank aan allen maar ik stop ermee al de andere films gaan zodus moet er een fout in de film zelf zijn.Dus vraag is opgelost.
 
haaaaalloooooooooooo

Mischien kan ik je helpen kijk hier maar eens das voor de volgende keer makkelijker
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan