video_ts

Status
Niet open voor verdere reacties.

pamasha

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2004
Berichten
26
Hallo ik heb een vraagje

Kan iemand mij helpen hoe ik aan die video_ts en audio_ts mappen kom
ik namelijk nero en de update naar 6.013 en nu heb ik een disney film gedownload en die wil ik branden
maar dan geeft hij geen compitabel bestand aan
alsik alle bestanden aangeklikt heb .
op de andere bestande die in dat vakje staan komen de films nog niet eens te staan

nu zeggen ze tegen mij dat je dat op moet slaan naar video_ts en dan in moet voeren maar waar haal ik die
ik had zelf al een map gemaakt maar dat gaat niet
sorry hoor ik ben wat dat betreft maar een leek maar vind het zo leuk om een filmpje te downloaden en te branden
ik heb inmiddels al 10 cdtjes weg kunnen gooien.
ook gaat dat ding altijd coderen dat duurt ongeveer een uur of 4 maar dat zal er wel bij horen .
hopend dat jullie een lomp vrouwtje kunnen helpen .
b.v.d. Josephine
 
Er staat dat je al cd'tjes hebt weggegooid. Bedoel je geen DVD'tjes? En wat voor extensie heeft de film nu?
 
nee het zijn cdtjes van 700mb ik heb er ook van 800mb
dvd's heb ik ook maar de films zijn allemaal rond de 700mb
het waren avi"s maar nu geven ze aan als windowsfilm
de mpeg heb ik er ook 2 gehad die brande hij zo zonder te coderen en ze hoevde ook niet in zo"n map gezet worden
 
Met mpeg kan je verschillende dingen doen:

1 - mpeg1 maak je videocd van (vcd)
2 - mpeg2 kan je super videocd (svcd) van maken of dvd.
Als je ze als svcd wilt branden, kan je dat gewoon via nero doen (indien >700MB eerst even splitsen), wil je een dvd maken dan heb je een dvd authoringprogramma nodig, zoals tmpg dvdauthor. Dit is een programma dat .vob maakt van je mpeg2. Deze .vobbestanden plaats je in de map video_ts van je nieuwe compilatie in nero.
 
leuk gesproken maar nu in het nederlands,ik heb geen pc cursus gehad dus ik moet het hebben van de goede uitleg,vraag was hoe kom ik aan de video_ts map met inhoud? En waarom gaat het bij nero steeds naar coderen van de film. Dat doet hij niet met een mpeg alleen met avi,die dan ook worden omgezet door de pc naar windows film, en die wordt weer niet ondersteund door nero. Wat nu verder, help!!!!!! :confused:
 
Sorry, maar mijn uitleg vind ik toch behoorlijk goed...

Je wil een dvd maken, daar heb je een mpeg2 bestand voor nodig. Die heb je al begrijp ik.
Om daar dvdbestanden van te maken heb je dus een programma nodig die dat doet, dat heet een dvd authoringprogramma, die maakt van je mpeg2 dvdbestanden (.vob)

Als je nog geen mpeg2 hebt maar .avi dan heb je een programma nodig die daar netjes mpeg2 van maakt, bijvoorbeel tmpgenc plus (niet gratis) http://www.tmpgenc.net/e_main.html

Kijk voor meer info over vcd, svcd, divx en dvd hier ff: http://www.xs4all.nl/~ronh/dv/dv.htm
 
Mischien kan ik je helpen kijk hier maar eens das voor de volgende keer makkelijker

Mischien kan ik je helpen kijk hier maar eens das voor de volgende keer makkelijker
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ renegade1

ik heb weer je linken verwijderd.

in een ander topic heb ik je ook al gevraagt jouw site niet meer te plaatsen omdat er ook dingen opstaan die tegen de helpmij huisregels ingaan.

Ik heb nu ondertussen uit een stuk of 15 topics jouw linken verwijderd zelfs uit topics die allang als opgelost stonden.
Het overmatig plaatsten van je link is puur spammen.
Ik wil je dan ook vriendelijk vragen dit niet meer te doen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan