Video en geluid spelen te snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimhaze

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2005
Berichten
4
Ik speel MOV bestanden af met QuickTime, WMP en Ulead onder windows 2000 Professional. In alle drie de programma's gaat zowel het geluid als het beeld te snel.
Het ligt niet aan de files want op andere computers gaat het wel goed.
 
Heb je de goede codecs geinstalleerd?
Er bestaan progammas's die er voor zorgen dat je van de film kan zien welke codecs je nodig hebt maar als je dat al uit je hoofd weet moet je die downloaden om de films goed te kunnen afspelen

2.
Het kan er ook aan liggen dat je Fat32 Gebruikt op het medium waar je het bestand hebt opgeslagen
Fat32 ondersteunt maar karakters tot en met 4Gb??? nog wat en als het videobestand dus groter is dan dat dan kan het dus mis gaan
Je hebt ook nog eens Ntfs dat ondersteunt meer karakters en dus ook grotere Files

Je kan controleren of je Fat32/Ntfs (Of zelfs ouder) hebt door op het bureaublad op deze computer te klikken. naar je harddisk met je rechtermuisklik en dan kan je zien wat voor soort bestandssysteem je hebt

Groeten Mike! :thumb:
 
Het kan er ook aan liggen dat je Fat32 Gebruikt op het medium waar je het bestand hebt opgeslagen
Fat32 ondersteunt maar karakters tot en met 4Gb??? nog wat en als het videobestand dus groter is dan dat dan kan het dus mis gaan Je hebt ook nog eens Ntfs dat ondersteunt meer karakters en dus ook grotere Files
Dit heeft er volgens mij vrij weinig mee te maken, en je haalt ook nog eens een aantal dingen door elkaar. Fat32 ondersteunt namelijk maar een bestandsgrootte tot 4 gb (dacht ik) en ntfs hoger. Het aantal karakters betekent niets anders dan de lengte van de bestandsnaam. Dit kan met ntfs ook groter zijn.

Terug naar de vraag:cool: Heb je dat met alle quicktime bestanden? En wat zijn je systeem specificaties (Wat zit erin je computer allemaal)
 
Dat is wat i zeg...en ik heb het ook gehad met quicktime :confused: Echt vervelend...
Nadat ik heb had geconverteerd speelde hij wel goed af :thumb:
 
Terug naar de vraag:cool: Heb je dat met alle quicktime bestanden? En wat zijn je systeem specificaties (Wat zit erin je computer allemaal) [/B][/QUOTE]

Ja ik heb het met alle soorten formaten.
Al sik een willekeurig geluidsfragment van internet haal dan speelt dat te snel.
Ik vond die opmerking over de Codecs wel zinnig.
Ik ga daar maar eens naar kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan