ondertiteling toevoegen aan film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Impulse

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2004
Berichten
34
Ik heb een import dvd film van iemand geleend waar geen NL ondertiteling bij zit. Op internet heb de NL ondertiteling gevonden.

Nu wil ik deze toevoegen aan de film voor ik hm brand. Hoe ga ik dit doen? Kan dit wel?

Ik weet alleen dat je avi bestand om kan zetten naar DVD en dat je daar de ondertiteling erbij kan zetten, maar hoe gaat het dus als het al dvd bestanden zijn.
 
Als het een dvd is zul je deze eerst moeten rippen.
Voor de rest kun je het beste even de naam Tazman intypen met de zoekfunctie van Helpmij. Tazman heeft een site waarop ondertiteling e.d. allemaal beschreven wordt.
 
Helaas heb ik niet zoveel aan de site van Tazman aangezien het plaatsen van de ondertiteling gebaseerd is op AVI bestanden.

andere suggesties anybody:confused:
 
Ja, je zult ook eerst je dvd moeten rippen. Je kunt niet zomaar een ondertiteling er onder zetten.
Je hebt nodig Dvd2Avi
Als je dan de avi hebt volg je Tazman weer.
 
Ik wist niet dat dit ook kon maar als ik het zo bekijk dan doe ik het wel met het Engels!
Lijkt me een enorme klus :eek:
 
gewoon aan beginnen en dan zal je zien dat het meevalt. De eerste keer lijkt het veel werk maar dat is het niet.
 
Ja jaaaa, dat zegt iedereen als het voor hen al zoetekoek is :p
 
voor iedereen is het de eerste keer lastig, maar aldoende leert men. Iedereen is ooit als leek begonnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan