vreemde WinAmp Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Berichten
614
Hoi,

Ik weet niet of ik deze vraag hier moet plaatsen of in de Windows sectie. Het zou volgens mij ook best een Windows fout kunnen zijn.
Sinds vanmorgen kan ik WinAmp niet meer aan de praat krijgen. Zodra ik een mp3 probeer te openen krijg ik deze foutmelding:
winamperror.JPG

Als ik op OK klik gebeurt er niets, en als ik op Annuleren klik wordt de fout ook niet gezocht.
Ik heb het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Hij deed het toen 1 keer. Na sluiten en weer openen kreeg ik dezelfde error. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik heb gisteren jv16Powertools gedraaid, en ook nog Microsoft Antispyware. Ik denk het eigenlijk niet, want ik heb daarna nog gewoon muziek geluisterd. Ook heb ik van jv16 de backup teruggezet vandaag.

Zou iemand weten wat er nou precies aan de hand is, want ik wil graag mijn WinAmp terug.

Ik gebruik trouwens Win XPpro SP2.
 
Ja ik heb het vandaag ook :S Echt vaag ken geen mzueik via winamp afspelen
 
Vreemd toch?
Ik heb hem weer werkend gekregen. Ik had een aantal versies van WinAmp opgeslagen op schijf, maar heb net een nieuwe van www.winamp.com gedownload. Die heb ik geinstalleerd [na eerst alles te hebben verwijderd] en hij werkt naar behoren. Misschien zou je dat ook eens moeten/kunne proberen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan