Mp3 files hebben geen icon

Status
Niet open voor verdere reacties.

vilavoltaboy

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
108
Hallo,

Ik heb een aantal mappen met mp3 muziek
Deze hadden het icoon van winamp.
Maar sinds een aantal dagen hebben ze een standaard icoon van windows. Hierdoor is het moeilijker te zien dat het om mp3 bestanden gaat.

Hoe kan ik al die mp3 bestanden in een keer het winampicoon geven?
Ik heb XP home editon.
ik heb al geprobeerd met tweak UI repear music icons maar dat werkt niet.

Wie kan mij helpen.

bedankt..
 
Klik in de verkenner bij extra, map-opties, op bestandstypen. Zoek MP3 in de lijst en kies dat je hem met winamp wilt openen. Dan komt voortaan het winamp logo bij mp3 te staan.

Of klik met de rechtermuisknop op een mp3 en kies de optie "openen MET" en kies dan voor Winamp als deze erbij staat. Anders voor "programma kiezen". Vink dan onderaan aan dat je MP3 voortaal ALTIJD met Winamp geopend wilt hebben.
 
Laatst bewerkt:
Opgelost net iets anders

Bedankt voor je antwoord.

Het is nu opgelost maar net iets anders.

In de map bestandstyppen lukte het niet om alle bestanden een icoon te geven. Ik heb toen een nieuw bestandstype aangemaakt door:

extra, map-opties, op bestandstypen daarna nieuw aanklikken en dan mp3 intypen en dan geavanceerd aan te klikken en daar het programma te kiezen waarmee ik de muziekfiles wil openen.

En dan klik je op oke en dat duurt het een aantal tellen en je ziet dat de windowsverkennersscherm zich ververst. En alle files hebben dezelfde icoon.

Dit zelfde heb ik ook gedaan voor de moviefiles

Bedankt voor je reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan