video aansluiten op pc?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariageessien

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2005
Berichten
5
Hallo, kan ik mijn video aansluiten op mijn pc,
zodat ik de films op video op mijn pc kan zetten
en daarne evt. branden op dvd??????
zo ja wat heb ik daar voor nodig,
Ria.
 
Beste Maria,

Welkom op helmij.nl
Daar heb je een zgn. capturecard voor nodig en videobewerkingssoftware.
Een bedrijf als Pinnacle is daar erg goed in.
Je kunt daar een compleet pakket van kopen.
Ga maar eens kijken op www.pinnaclesys.com
Het slimste en duidelijkste is om even naar een goeie PC winkel te gaan en je even voor te laten lichten.
Ik kan het hier ook wel doen, maar dan zijn we even bezig.

Succes,
Fonz :thumb:
 
Met een videokaart met een analoge ingang gaat het ook wel werken, alleen heb je dan wel wat opnamesoftware nodig, zoals het programma dat je bij zo een videokaart krijgt of powervcr of zo.
 
Het makkelijkste en tevens de goedkoopste oplossing is (volgens mij) het kopen van de DC-10 kaart van Pinnacle. Samen met de pinnacle software is dat een ideale combinatie.
 
Trust heeft mijn man gebruikt en ik dacht niet dat je dan een capturekaart nodig had.
HIER de prijs en het apparaat.

Verwacht echter niet dat je dezelfde kwaliteit terug krijgt.
Het kan b.v. zijn dat je tekst half uit beeld meeloopt.
 
Dat zei ik toch al:
Pinnacle heeft totaal oplossingen(Capture kaatren en software).
Kwaliteit is prima.
Werkbaarheid is ook dik voor elkaar.
Prijs, tja alles kost geld.

Fonz
 
Deze heeft geen capture kaart nodig. Kwestie van aansluiten. Aan Pinnacle betaal je je blauw! :p
En er zit Ulead Video Studio bij.
 
Laatst bewerkt:
Hangt er van af wat je duur vindt. Anders kun je ook gewoon voor een product van Dazzle gaan, bijv. de DVC90. Wordt met Pinnacle software geleverd en kost 89 euro's bij Dixons. En trouwens, de DC10 is wel een verouderde kaart toch?
 
Laatst bewerkt:
Producten van Dazzle? Die zijn toch precies hetzelfde als die van Pinnacle:confused:
 
Geplaatst door swihon
En trouwens, de DC10 is wel een verouderde kaart toch?
(overheen gelezen) Ja inderdaad het is een verouderde kaart maar volgens mij heeft pinnacle nog geen opvolgers. En daarbij... hij doet watie moet doen.
 
Je hebt nu de AVDV en de AVDV Deluxe, welke je denk ik wel kunt zien als opvolgers. Dazzle is een beetje het goedkopere merk van Pinnacle. Op zich goede kwaliteit hoor, en niet erg duur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan