foto op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

cat

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
252
Hallo

Ik had 90 foto`s op cd gebrand met nero nou wou ik er 84 foto`s achter zetten met nero en wat gebeurd er nu de foto`s staan er gewoon over heen dus 90 foto`s kwijt

Nu heb ik twee vragen de eerste is hoe kan ik dat de volgende keer wel goed doen ik weet door weer bij te voegen maar dan komen ze er ervoor te staan heb ik nu uitgeprobeerd maar ik wil ze er achter krijgen.

vraag 2 is hoe krijg ik een foto gemaakt van een vidofilm die op een cd gebrand staat want die heb ik nu dus nog wel en daar kan ik dus nog evt de kwijt geraakte foto`s weer terug halen,
snap je of leg ik t raar uit

greetz cat :confused:
 
Voor het eerste moet je een multisessie branden.
Heb je Nero? De eerstvolgende keer wordt dan die eerste sessie ook weer 'opgehaald' met branden.
Ik vermoed dat jouw cd-rw met 90 fotot's geformatteerd is om die 84 weer kwijt te kunnen.

Al weer, als je Nero hebt dan kun je die svcd afspelen en in Nero zit een menuutje om foto's te maken.
Op het moment dat je het beeld krijgt moet je dan even klikken. 1 heb het zelf maar 1 keer gedaan dus precies weet ik het niet. Misschien iemand ander wel. Het was met rechtsklikken.

En nou maar hopen dat je Nero hebt :)
 
Hahaha, helemaal over het hoofd gezien.
Dan zal er nu wel een cd-rwtje gebrand zijn in multisessie ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan