Aansluiten camera op computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rusty

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Berichten
136
Ik heb enige ervaring met het plaatsen van foto"s op de computer, dit gaat probleemloos. Met videobeelden heb ik echter geen enkele ervaring. Tot voor kort zette ik deze simpelweg op een VHS band.
Op het moment dat ik de videocamera met usb kabel op de computer aansluit krijg ik de melding dat er nieuwe hardware is aangetroffen. Uiteindelijk kan de computer de drivers niet vinden en krijg de melding: kan bestand IYUV_32.dll niet vinden. Ik kan deze ook handmatig niet vinden
Ondanks deze melding lukt het met foto"s dus wel. Ik heb de USB driver succesvol geinstalleerd.
Videocamera Sony TRV18E Het betreft dus een videocamera waarmee oom foto"s kunnen worden gemaakt. Programma Pixella1.0 voor Sony. OS Windows ME.

Hoe krijg ik dit voor elkaar ?
 
Jou dll-file gevonden op dll-files.com

Heb je de camera in de juiste volgorde geinstalleerd?

Probeer eens het volgende:
Uninstalleer de camera via configuratie / software.
Koopel de camera los.
Sluit de pc helemaal af, en start opnieuw (koude start).
Installeer EERST de software, en op het moment dat erom gevraagd wordt, sluit dan pas de camera aan.

Retry.....
 
En zet in de camera je usb aan.
sony heeft die mogelijkheden met bepaalde types camere.
Zelf had ik de 19 versie en daar moest ik in de camera de usb aanzetten.
 
Ik weet niet waar het programma voor de video staat.
Het leek me derhalve het beste om geheel Pixella er maar af te gooien en opnieuw te installeren.
Ik kan echter via instellingen\configuratiescherm\ heel pixella of image mixer niet vinden. Dit is natuurlijk wel vreemd.
Het programma is wel op te starten via Start\Pixella\Image mixer, Hier is geen uninstall te vinden.
m.a.w. hoe kan ik het beste uninstall uitvoeren.
Of moet ik het programma dat op de D schijf is geinstalleerd gewoon verwijderen ? Dan ben ik echter wel al de bestaande foto"s kwijt
 
Als pixella een foto of film bewerkings programma is zou ik die laten staan. Dat programma heeft niets met de werking van je camera te maken. Ik zou eerst de suggestie van Paul-RT maar eens uitvoeren en ook dat dll bestand ergens in windows zetten.

succes Erik
 
Ik heb gevonden hoe ik de usb Instellingen moest verwijderen.
Dit is gelukt, hierna de USB driver opnieuw geinstalleerd en en het werkt.
Allemaal hartelijk bedankt voor de medewerking

Ik heb nu nog een probleempje hoe krijg ik de bestanden gemaild en geopend met Media Player.
Want het lukt alleen met Pixella tot nog toe.
Hier zet ik een nieuwe vraag voor uit.

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan