brandprogramma die mp3 op volgorde laat staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelkok724

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2003
Berichten
117
ik ben de wanhoop nabij,

heb al met diverse programma's geprobeerd een llijst mp3 te branden. Als je met windowsmedia player een bepaalde afspeellijst samen stelt en je gaat branden dan zet die de mp3 weer op alfabetische volgorde. Nero,winamp zelfde verhaal dus ik zoek een eenvoudig programma waarmee ik mp3 kan sorteren op een bepaakde volgorderde en dan in die exacte volgorde kan branden. Klinkt heel simpel maar kan niks vinden

Groetjes en alvast bedankt
 
Nou, ik snap het niet want als ik met Nero brand kan ik precies de volgorde opgeven enhetzelfde met Easy CD Creator!!
Gewoon toevoegen aan de compilatie en daar kan je ze in de door jou gewenste volgorde zetten door middel van slepen....
 
Even een plaatje erbij.....
Je ziet dus alle numers staan en die kan je gewoon naar de door jou gewenste positie slepen.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Raymond Bos
Even een plaatje erbij.....
Je ziet dus alle numers staan en die kan je gewoon naar de door jou gewenste positie slepen.

welke optie bij nero kies je dan want ik kan wel een liedje oppakken en slepen maar als ik hem los laat staat die weer op orginele positie ik zit in mp3 branden menu van nero:8-0:
 
Laatst bewerkt:
Gewoon Audio CD maken en dan toevoegen en dan als je klaar bent met toevoegen kan je ze op de juiste plaats zetten. Of je voegt ze al in de juiste volgorde toe!!
 
Ik zie het al....als je een MP3 schijf wil maken kan dat inderdaad niet. Ik was even in de war met een Audio CD....
 
Geplaatst door Raymond Bos
Gewoon Audio CD maken en dan toevoegen en dan als je klaar bent met toevoegen kan je ze op de juiste plaats zetten. Of je voegt ze al in de juiste volgorde toe!!

maar dan kan ik maar maximaal 80 minuten opnemen en ik heb dus 3 uur muziek voor ons huwelijksfeest in de vorm van mp3 dus ik kan geen audio cd aanmaken ik wil mp3 branden

snap er maar niks van word beetje gek:8-0:
 
als niemand het weet dan ga ik maar heel domweg van 200 mp3 de namen in de lijst (op de juiste volgorder) aanpassen in a1 a2 a3 b1 b2 b3 etc dan staan de nummers straks wel op alfabetische volgorde
 
001, 002, 003, 004... monnikenwerk maar de enige oplossing...

James:)
 
Geplaatst door James007
001, 002, 003, 004... monnikenwerk maar de enige oplossing...

James:)

ongelooflijk zeg handig hoor zo'n pc, we sturen sondes naar mars maar mp3 op volgorde branden kunnen we niet onvoorstelbaar zeg
 
Mischien nog wat aan??


Breekpunt > Downloads > Organizer/Renamer
Je kunt de bestanden sorteren op album, artiest of genre en aardig is dat je de
... Het programma intergreert zich met Nero Burning-rom om te branden en met ...
www.breekpunt.nl/dloadcat.asp?id=64&sorteren=abc - 24k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
 
Dat sorteren is trouwens niet echt een probleem in Nero, maar meer in Windows.

Windows 'moet' altrijd ergens op sorteren, ook in de verkenner. Danwel op naam, of extensie of datum...

Je kunt wel in de Nero lijst een nummer selecteren en dan met F2 (rename) een nummer ervoor zetten, zonder dat je originele bestandsnamen worden aangetast.

Wel veel werk bij een grote MP3 cd, maar in de praktijk werkt dat het beste.
Veel DVD spelers sorteren nl zowieso op naam, ongeacht hoe je gebrand hebt.
 
die download.com versie:
2. Advertisers
We use an outside ad company to display ads on Burn4Free and on our site. These ads may contain cookies. While we use cookies in other parts of our Web site, cookies received with banner ads are collected by our ad company, and we do not have access to this information.
vaag...:confused:

Gaat enkel over website denk ik...:cool:
 
CK Rename en RenameMaster zijn beiden ideaal op hun eigen manier. Om albums in z'n geheel te renamen of om nummering aan te brengen.
Kwestie van map opzoeken en vinkje voor nummering geven.
 
Mp3 op juiste volgorde branden

Heel simpel. Gebruik Real Player met mp3 optie. Wel de activater downloaden of upgraden. Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan