MP3 kan ik niet meer downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
344
Hoi!

De BBC heeft een aantal muziekstukken op haar site staan die je gratis kan downloaden. Ze staan er in MP3 formaat

Toen ik dat probeerde start Windows Media Player op. Heb die vervolgens van mijn systeem gehaald. Maar nu wil ie helemaal niets doen als ik op het downloaden van die MP3's klik. Lijkt heel even iets te zoek maar verder niets, nada, niente.
Wie weet hoe dat komt en hoe los ik dit op.

Dutch
 
Waarschijnlijk zal je Windows Media Player nodig hebben om ze te kunnen afspelen. Je kunt ze dan tevens met Windows Media Player opslaan op je pc.
 
Geplaatst door crash
Waarschijnlijk zal je Windows Media Player nodig hebben om ze te kunnen afspelen. Je kunt ze dan tevens met Windows Media Player opslaan op je pc.

Op de site van de BBC staat juist dat je ze moet downloaden zonder dat Media Player opstart. Ben bang dat dat de oplossing dus niet is.

Dutch
 
Je kunt op twee manieren downloaden. Met links, dan hoor je een schermpje te krijgen met "Openen" of Opslaan. Met rechts klikken en kiezen voor "Doel opslaan als...". Beide manieren werken hier, zonder dat Media player geopend wordt. Alleen nummer 1 & 3 zijn niet meer beschikbaar.
 
Geplaatst door crash
Je kunt op twee manieren downloaden. Met links, dan hoor je een schermpje te krijgen met "Openen" of Opslaan. Met rechts klikken en kiezen voor "Doel opslaan als...". Beide manieren werken hier, zonder dat Media player geopend wordt. Alleen nummer 1 & 3 zijn niet meer beschikbaar.

Maar.. jammer genoeg doet ie dat dus niet bij mij! Even gaan de lampjes van mijn harde schijf branden en dat is alles! Zoals gezegd heb ik Media Player van mijn systeem gehaald.

Nero speelt nu mijn mp3tjes af maar niet die van de BBC...

Dutch
 
Je hoeft Windows Media Player helemaal niet te verwijderen.
Je moet gewoon met je rechter muisknop op die downloadlink klikken en dan kiezen voor Doel opslaan als - zie bijlage.
Als het bestand is gedownload klik je erop en vervolgens wordt het in Media Player afgespeeld (als je die weer hebt geïnstalleerd natuurlijk).

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Je hoeft Windows Media Player helemaal niet te verwijderen.
Je moet gewoon met je rechter muisknop op die downloadlink klikken en dan kiezen voor Doel opslaan als - zie bijlage.
Als het bestand is gedownload klik je erop en vervolgens wordt het in Media Player afgespeeld (als je die weer hebt geïnstalleerd natuurlijk.)

Guus.

Oops! Heb blijkbaar last van een complete blackout!

Allemaal bedankt!

Dutch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan