gmail.com opent na klik op link op site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Vaak kom je op een site een email-link tegen (met de bedoeling een bericht te sturen) en als daar op klikt, opent outlook express. Aangezien ik outlook express nooit gebruik maar gmail.com, zou het best handig zijn dat niet outlook express maar gmail.com opent. Zou dit kunnen?
Als het zou kunnen dan zal waarschijnlijk het niet ingelogde deel openen, denk ik.
 
De mailto code (die outlook express opent) weet niet welke email jij gebruikt en opent dus de standaard email editor op jouw pc. Dat kan outlook zijn, of in jouw geval outlook express. Gmail gaat denk ik niet lukken, omdat je ook moet inloggen en dat kan met webmail niet.
 
Als je de GMail Notifier hebt, dan kan je rechtsklikken op het envelopje naast de klok en "options..." nemen en daar het vinkje aanzetten bij: "use Gmail for mailto links".
1)
GMail_notif-menu-opt.gif


2)
GMail_notif-mailto.gif


Niet dat het dan werkt ofzo hoor...:rolleyes:
Bij mij toch niet altijd... maar je kan het eens proberen.

James:)
 
Laatst bewerkt:
Je kunt natuurlijk wel je gmail als standaard account in outlook express instellen. Als je dan op een mailto code klikt, wordt weliswaar outlook express geopend, maar dan wel met je gmail account. Maar webmail gaat niet lukken.
 
Hoi,

Mijn ogen kwamen dit tegen. Als je met FireFox/Mozilla Browser werkt is dit gewoon DE oplossing.

Sorry dat ik dit topic weer omhoog schop, maar ik MOEST het gewoon ff kwijt.:p :D

James:)
 
Geplaatst door James007
Hoi,

Mijn ogen kwamen dit tegen. Als je met FireFox/Mozilla Browser werkt is dit gewoon DE oplossing.

Sorry dat ik dit topic weer omhoog schop, maar ik MOEST het gewoon ff kwijt.:p :D

James:)

Wat is het? Link werkt niet bij mij..
 
de WebMailCompose extensie voor Firefox/Mozilla-browsers.
Vandaag tegengekomen, echt superhandig! Geen domme outlook meer, viva de webmail!

Als het linkje niet werkt, zal je ff moeten googlen denk ik.:confused:

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan