Iso DVD image speelt niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

gvh

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2002
Berichten
58
Ik heb hier van een aantal verschillende dvd's iso images op mijn hd staan. Als ik deze brand naar dvd met nero, of dvd decrypter dan speelt deze perfect in mijn pc dvd player, maar in mijn standalone player doet hij het niet. Andere dvd's die ik al eerder heb gekopieerd doen het wel. Het lijkt wel of alleen dvd iso images het niet doen.

Ik heb al geprobeerd om de iso image uit te pakken, en dan de video_ts map via clonedvd te branden, maar dan heeft clonedvd het over een IFO Properties 8TCE

Waar kan dit aan liggen. Wat doe ik verkeerd.

Voor de duidelijkheid het gaat hier om verschillende films, dus het kan niet zijn dat het een beschadigde image of zo is. in mijn pc doet hij het gewoon.

Thanks

Guido
 
Hoe kom je aan die Iso's ?

Heb je ze gedownload dan zouden ze het gewoon moeten doen aangezien deze vast niet beveiligd zijn.

Heb je ze zelf gemaakt met bijv. Nero van originele DVD's dan zullen ze vast niet werken door de kopieer beveiliging.
 
het zijn verschillende gedownloade iso images.
 
mmmh oke

Het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld DVD+ dvd's brand en je standalone geen DVD+ ondersteunt.
Of DVD- dvd's en geen DVD- ondersteunt, dus misschien ben je in vergelijking met eerst van type veranderd.
 
ook hier helaas, precies dezelfde dvd speler en precies dezelfde dvd+r's die ik altijd gebruik (ook niet een nieuwe spindle of zo).
 
:rolleyes: Tja de ideeen raken een beetje op.

Het kan ook zijn dat je DVD brander aan het eind van zijn latijn raakt , ze zijn dan vaak nog wel goed te lezen in de brander maar soms niet meer in andere DVD lezers.

Je kan het volgende nog proberen.
Download Daemon tools en mount de iso image. link
Dan ga je naar de nieuwe viruele schijf en kopier je de VIDEO_TS map naar een andere plek op je HD, en dan kies je met Nero een DVD-Video en sleep je de gekopieerde VIDEO_TS map in het Nero venster.

Als tie het dan na het branden nog niet doet is er iets hardware matigs met je brander vrees ik.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan