instalatie scan melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sulky

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2002
Berichten
161
ik krijg vaak maar niet altijd de melding (zie bijlage ) en kan dan ook niet meer verder ...waar zit de knoop ..ben niet zo'n pc specilist .heb avg virusscanner,haijack .hitmanpro. en regcleaner gedraait ...niks gevonden ook online scannen niks .

draai win .xp home (sp2) . pent.4 2800mhz , 1024mb geheugen ati radion video kaart
 

Bijlagen

  • scan.jpg
    scan.jpg
    19,4 KB · Weergaven: 86
Geplaatst door sulky
ik krijg vaak maar niet altijd de melding (zie bijlage ) en kan dan ook niet meer verder
Vertel eens wanneer je die melding krijgt, wat ben je dan precies aan het doen en waar kun je dan niet meer mee verder?

Het lijkt er op dat je iets probeert te openen wat zich niet op de harde schijf bevind maar op een cd-rom of floppy.
 
Geplaatst door Admin_Frisian

Vertel eens wanneer je die melding krijgt, wat ben je dan precies aan het doen en waar kun je dan niet meer mee verder?

Het lijkt er op dat je iets probeert te openen wat zich niet op de harde schijf bevind maar op een cd-rom of floppy.
al ik een programma wat ik gedownload heb probeer te instaleren halverwege stopt deze dan ...heb geken en hij zoekt dan naar "scan.msi" ...lijkt wel een of ander scan programma .
 
Geplaatst door sulky

al ik een programma wat ik gedownload heb probeer te instaleren halverwege stopt deze dan ...heb geken en hij zoekt dan naar "scan.msi" ...lijkt wel een of ander scan programma .
oeps gekeken
 
scan msi

Mogelijk heb je het programma HITMAN PRO op je systeem los gelaten (nooit meer doen hoor), en heb je mogelijk een HP printer in gebruik serie 5000. Het als virus door HITMAN PRO geziene bestandje scan msi is dan verwijderd. Neem je installatie CD van HP, de-installer het hele printergebeuren, opnieuw opstarten en de (niet aangesloten !) printer opnieuw installeren.
Ook de niet meet werkende andere programma's kunnen dan opnieuw worden geinstalleerd zonder problemen.
Zo is bij mijzelf het probleem scan msi opgelost. Veel succes
W. van Ast, Zutphen
 
@W van Ast,

welkom op Helpmij.:)

Kijk de volgende keer even naar de datum van een topic. Deze is van 2005, dus het heeft geen zin meer om hierop te reageren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan