k kan niet muziek op me mp3 plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bboy

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
Berichten
207
ik heb een xiron mp3 speler 128 mb gekocht vorig jaar en hij deed het altyd perfect. tot dat ik afgelopen week een paar liedjes wou veranderen zoals gewoonlijk. dus ik plug me mp3 in en toen wou ik de schijf openen (( f:/ )) krijg ik een error:

F:/ is niet toegankelijk. kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een i/o-apparaat.

dus ik d8 huh....
zet me mp3 aan
staat er error:s

wie help?!

b.v.d.
 
Formatteren ?
En als dat niet lukt, zal je denk ik een nieuwe moeten kopen.
 
mp3's die een jaar oud zijn. Ik denk dat daar geen garantie op zit al helemaal niet 1 van 128mb. Die heb je voor 25 euro al weer.
 
Steek'm ook eens in een ander slot of in een andere pc.
 
damn tjah je kan zo een nieuwe kope die dinge zijn niet duur meer maar tog. formateren kan niet want dan geeft het weer een fout aan en als ik via promt doe dan staat er fout in ioctl aanroep
 
Vriend van mij had ook een MP3 speler maar hij had hem in het stof laten liggen toen hij op vakantie ging,voor de vakantie deet hij het nog,maar nu niet meer,het komt waarschijnlijk omdat er stof in de usb van de mp3 zit of in de mp3 zelf.
 
probeer eens de mp3-speler in de USB-poort te steken ZONDER de batterij(van de mp3 speler uiteraard:p). sommige mp3-spelers werken niet altijd in de pc terwijl de batterij er in zit
 
bij sommige mp3 spelers zit ook een (mini) cd rommetje met software. eventueel dit ff installeren en zo formateren
 
Probleem opgelost!!

Hallo
ik spreek uit ervaring met deze problemen.
en ik heb het opgelost door het knopje ''HOLD''
op de MP3 speler uit te zetten.
anders houdt de mp3 speler de connectie met de pc tegen.

Vriendelijke Groet, Bryan:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan