mp3 ontdubbelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

roni

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2001
Berichten
207
ik zoek een programma die op me harde schijfen zoekt naar dubbelen mp3,s zodat ik die kan verwijderen moet wel een simpel progie zijn. en misschien dat dat progie ze ook op volgorde kan zetten van naam

grt van ron
 
Met EasyCleaner kun je naar dubbele bestanden zoeken (knop Duplicates).
Wees wel voorzichtig met wat je verwijdert.
Er worden namelijk ook dubbele systeembestanden gevonden.
Als je wilt dat je computer blijft werken, blijf je daarvan af. :)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
hoi het is wel een mooi progie maar het is niet helemaal wat ik zoek, wel alvast bedankt
grt Ron:thumb:
 
Geplaatst door roni
het is niet helemaal wat ik zoek
Misschien is dit wél wat je zoekt.
Anders vind je hier zeker wel wat tussen.
Nogmaals, deze programma's kunnen ALLE dubbele bestanden verwijderen. Kijk dus goed uit met wat je weggooit.

Guus.
 
in iTunes van Apple zit de optie om dubbele mp3´s weer te geven. je moet ze dan zelf nog wel even opsnorren op je harde schijf maar een overzicht ervan heb je zo.
 
Geplaatst door disturbo
in iTunes van Apple zit de optie om dubbele mp3´s weer te geven. je moet ze dan zelf nog wel even opsnorren op je harde schijf maar een overzicht ervan heb je zo.

Hoi, zelf werk ik altijd met Magix Music Manager, dat zeer gebruiksvriendelijk is. Dit programma is grats te downloaden op volgende site : http://site.magix.net/index.php?id=17199
Veel succes.
 
hoi bedankt voor je reactie maar is magix music alleen i het duits en zo ja hoe moet ik beginnen want me duits is niet zo goed
 
Geplaatst door roni
hoi bedankt voor je reactie maar is magix music alleen i het duits en zo ja hoe moet ik beginnen want me duits is niet zo goed

Bij mij is alles in het Engels, ik denk dat het alleen een duitstalige website is. Althans, dat hoop ik. Er is natuurlijk een kleine kans dat je daar een Duitstalige versie download.

Veel Suc6.

Geert.:)
 
nou even goed bedankt ik kom er wel verder mee:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan