Fout bij het branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersje

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
148
Ik heb geprobeerd met Winavi en Nero maar bij beide kreeg ik een error... zoals je kan zien in de bijlage zie je bij regel 2 bij Events, dat die vts_01_2.VOB niet aanwezig is, maar bij het converteren van het avi bestand naar dvd file was deze file helemaal niet aanwezig, en ik kon hem gewoon afspelen.

Had eerst geprobeerd met 1 file, en dat werkte gewoon, kon ook in dvd speler afspelen, maar toen ik 4 files tegelijk erop wou branden.. Met Winavi: geeft hij een fout aan bij 52% ongeveer de helft dus..... toen ik die bestanden op die dvd probeerde te openen... 1 en 2 werkte, maar 3 en 4 wou hij niet openen

Met Nero: geeft hij in het begin in event al die fout aan, doe ik negeren, geeft het weer een fout aan bij 53%

ik hoop dat iemand mij kan helpen, ben de hele middag en avond bezig geweest, snap er echt niets meer van, was helemaal blij toen episode 1 het deed in de dvdspeler:confused:

groetjes Kers


http://www.kersje86.demon.nl/reallocation.JPG
 
Laatst bewerkt:
Er kunnen meerdere VOB files zijn en ze kunnen (voordat je er een videocd van maakt) in principe onafhankelijk van elkaar met gebruikmaking van een mediaplayer, worden bekeken.

Je hebt dus kennelijk een incomplete film gedownload / geconverteerd / geript. Zorg dat je de complete film bemachtigt en ik vermoed dat het probleem is opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Zal niet bij het converteren fout zijn, want ik heb 3 en 4 nog is helemaal bekeken, de geconverteerde versie, en het klopte gewoon helemaal

in het begin had ik wel 2 vob files ja, maar ik had settings gewijzigd zodat hij niet in 2-en splits voordat het 2gb is
 
haal hem ff een keer door dvd shrink
die maakt er een complete dvd van.
het kan zijn dat je net 1kb of zo mist van een file.
dan geeft ie al een foutmelding
 
hoe bedoel je met doorheen halen, heb hem met Open files gedaan, die hele map geselecteerd(kan alleen map) vervolgens loopt hij alleen episode 1 af :S
 
heeft toch geen zin om op open disc te doen terwijl 3+4 er niet opstaan? en dat de problemen geeft? of vat ik het nou niet :S
 
Kgaf maar ff een linkje he...;)
Ik las: "haal hem ff een keer door dvd shrink die maakt er een complete dvd van.", dus... maar kwas niet helemaal aan het volgen, sorry.:eek:

James:)
 
ik neem aan dat je alle bestanden die 1 dvd maken op je hdd heb staan?

je doet idd open files je kiest de map waar ze instaan en doet backup.

in een andere map nu gaat ie gewoon alle bestanden zo maken dat de dvd te kijken is.

normaal kan je hier een dvd9 kleiner mee maken zodat ie op een dvd5 past

maar ik ben erachter gekomen dat als ik diezelfde fout krijg als jou, door hem even door dvd shrink te halen
dat de dvd te kijken was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan