router maakt geen kontakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

beuntje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
1
Ik maak gebruik van Windows XP( zonder SP 2 dus zonder windows firewall. Firewall maakt deel uit van Norton software) , ADSL, modem van het SpeedTouch en Norton Internet Security(incl firewall).

Het lukt me niet om de Router van het merk Sweex, type LB 0021...een IP adress e.d. aan te laten maken. Ik heb exact de handleiding gevolgd, heb Firmware gedownload en geinstall zoals omschreven...
Ook de firewall al een keer uitgeschakeld, hielp ook niet. Op de site bij SpeedTouch kreeg ik de indruk dat de modem over een ingebouwde firewall beschikt. Waarschijnlijk moet die aangepast worden maar hoe ???Via het configuratiescherm heb ik de instellingen van de modem bekeken , echter geen firewall instellingen of iets dergelijks gezien.

Wie weet een oplossing ?

Beuntje
 
Laatst bewerkt:
Kun je iets duidelijker zijn.
Je hebt het over een modem en een router.
De router heeft een firewall en het modem dien je te resetten.
 
Router

Ik neem aan dat de router op DHCP staat?
En hoe heb je de verdere instelingen staan van de verbinding? Staan die ook op DHCP of werk je met vaste adressen? Wat komt er uit als je via Start Programma's buroaccessoires Dos Comd (zwarte pictogram) het volgende typed IPCONFIG /ALL
De adressen zouden nu zichtbaar moeten worden.

BrnrdsJng
 
Welkom,

Reageren in een topic uit 2005 is niet nodig. Probleem zal zeer waarschijnlijk al niet meer bestaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan