HTTP-fout 403 - Verboden

Status
Niet open voor verdere reacties.

studiobart

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
Berichten
142
Uitleg: Als ik mijn website upload via een ftp programma en ik zie in het ftp programma dat het geupload is, dan wil ik men site bekijken om te zien of alles er op staat maar dan krijg ik de melding:

U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------

Als u denkt dat u deze map of pagina zou moeten kunnen bekijken, kunt u proberen contact op te nemen met de website via een e-mailadres of eventueel een telefoonnummer op de introductiepagina bitshifter.telenet.be.

Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.




HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer

Wat kan ik hier aan doen om dit te verhelpen!

btw: de opties SSL 2.0 en SSL 3.0 zijn reeds ingeschakeld in Beveiligingen van men internet opties!

Wie kan helpen?

thxs
 
Geef even een link van je site, dan kan ik kijken waar het aan ligt.
 
Geplaatst door XP_PC
Heb je wel een index.htm(l) ?
Als je de index.html weglaat krijg je alleen een melding dat de pagina niet gevonden kan worden.
Het lijkt er nu meer op dat de webruimte nog niet geactiveerd is.
Kijk eens hier.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Als je de index.html weglaat krijg je alleen een melding dat de pagina niet gevonden kan worden.
Het lijkt er nu meer op dat de webruimte nog niet geactiveerd is.
Kijk eens hier.

Guus.

Nee, dat is alleen wanneer je direct naar het bestand linkt / cq het bestand opent.

Bij het ontbreken van een index zal de webserver de directory gaan opsommen en overzicht geven.
Indien dit niet toegestaan is krijg je een 403.
 
Geplaatst door XP_PC
Bij het ontbreken van een index zal de webserver de directory gaan opsommen en overzicht geven.
Indien dit niet toegestaan is krijg je een 403.
Als ik mijn index.html weghaal en dan naar mijn site - dus niet het bestand - ga, krijg ik toch echt Pagina niet gevonden.
Geen directory en geen 403. Klik.
Maar misschien werkt dat niet bij alle providers zo. :)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Let even op dat de ftp-site waarnaar je upload niet de site is waar je naar moet kijken.
bij voorbeeld (echt voorbeeld)
ftp site is ftp.kabelfoon.nl
de plek om te kijken is
home. kabelfoon.nl
 
Geplaatst door Guus abc
Maar misschien werkt dat niet bij alle providers zo. :)Guus.
Dit werkt bij lang niet alle providers zo.. het is maar net wat je instelt.. in je config file kun je vaak aanpassen of toevoegen wat te doen als de indexfile ontbreekt. (bijvoorbeeld error 403 geven)

Maar als studiobart nou ff een linkie geeft zijn we er zo achter... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan