Muziek schokt bij iets hoger load

Status
Niet open voor verdere reacties.

chielsen

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2003
Berichten
90
Sinds vandaag heb ik iets heeel vervelends.

Als ik gewoon winamp of media player aan heb en muziek draair (vooral stream), en ik doe iets waardoor er iets meer cpu gebruik is dan schokt de muziek. Das meestal maar maximaal een seconde, maar het gebeurt regelmatig en het is dan echt niet meer leuk om muziek te luisteren.

Ik heb al van alles geprobeerd. Allerlei scans (adware,virus,systeemfouten,register). Ik heb windows opnieuw gestart, een nieuwere winamp (maar ja heb het ook bij media player). Ik heb geen idee.

Vroeger kon mijn hele pc vastlopen en bleef winamp spelen. Nu tegenovergestelde. De pc is voor de rest niet traag op die momenten ofzo..

Ik heb een amd 2600+, 512 mb ram en win xp sp2
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door chielsen
Sinds vandaag
Wat heb je dan gisteren gedaan wat mogelijk een invloed zou kunnen hebben op je systeem? Dingen geinstalleerd? Verwijderd? Geupdate?

James:)
 
schokt en hapert

Hey,

dat probleem heb ik dus ook al een paar dagen precies hetzelfde..
het is gekomen nadat ik een 2e harde schijf heb geplaatst.. t lijkt wel of me hele ouwe harde schijf in de war is ofzo.. ik heb ook al alles geprobeert.. weet t ook nie meer.. enige wat ik nog kan proberen is formateren.. :(
 
Hai Chielsen,

Ook ik zit met exact hetzelfde probleem, mijn Windows Mediaplayer 11 slaat over wanneer ik een mp3 van mijn eigen computer afspeel (ik stream dan nog niet eens).
Op het eerste gezicht leek het alleen te gebeuren wanneer mijn CPU het zwaar kreeg, maar na een stresstest te hebben uitgevoerd tijdens het afspelen van een MP3 kwam ik hier direct van terug. De volgende dingen heb ik helaas zonder succes geprobeerd:

- geluidsdriver geupdate
- chipsetdriver geupdate
- mediaplayer opnieuw geinstalleerd
- gezocht voor mediaplayer updates

welke dingen heb je zelf al eventueel ondernomen om dit probleem te verhelpe? ik ben zelf namelijk teneinde raad :-(


Als iemand nog goede suggesties en\of iedeën heeft dan hoor ik die graag...
Ik blijf uiteraard proberen...
 
Gekkie Susie en Gangsterboy, jullie reageren op een topic van juni 2005.
Dat gaat niet werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan