Film kijken op mijn PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mariekje1984

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2005
Berichten
7
Hoi hoi! Zooooooooo even mijn complimenten voor deze site! Wat een info allemaal!
Maar het volgende,ik drop mijn vraag maar ff hier. Als er ergens anders al zo'n vraag is gesteld mijn excuses,dan heb ik niet goed gekeken.
Maar nu heb ik BearShare (weet niet of dat een goed programma is qua virussen etc.) maar als ik dus films download dan speel ik ze via Media Player af,maar dan haperen ze zeg maar! Zo irritant! Maar ik heb bijvoorbeeld Najib Amhali en de Kleine Zeemeermin ook gedownload en die doen het gewoon goed!
Ligt het nu aan de filmpjes zelf dat ze zo haperen (lijk mij vreemd) of aan Media Player?
Als het aan de Media Player ligt kan ik dan een ander programma dowloaden waarop ik de films wel goed kan afkijken?
Hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest!

Groetjes Marieke:D
 
Hmm, met P2P programma's kan je zulke zaken meemaken. Als je een eerlijk mens hebt die goede zaken in zijn shared files zet, is er geen probleem, maar er zijn er anderen natuurlijk. Dus het is altijd afwachten geblazen. Probeer de film eens van een ander iemand te downen. Dit is de enige, hopelijk zinnige, uitleg die ik hiervoor kan geven.
 
Ander program

Hoi ik denk niet dat het aan mediaplayer ligt, tenzij het echt hele grote bestanden zijn!

Maar misschien kun je het beste een ander programma installeren. Dan raad ik je Power DVD \ Power Cinema aan. Omdat die ook dvd's kan afspelen kan ie goed grote bestanden aan! Ik dacht dat het van Medion was, maar da kun je vast wel downloaden...(Bearshare)

Nou hopelijk heb ik je geholpen!

Thomas :thumb:
 
Re: Ander program

Geplaatst door totomaszot
Hoi ik denk niet dat het aan mediaplayer ligt, tenzij het echt hele grote bestanden zijn!

Maar misschien kun je het beste een ander programma installeren. Dan raad ik je Power DVD \ Power Cinema aan. Omdat die ook dvd's kan afspelen kan ie goed grote bestanden aan! Ik dacht dat het van Medion was, maar da kun je vast wel downloaden...(Bearshare)

Nou hopelijk heb ik je geholpen!

Thomas :thumb:

En wat als het bestand niet goed is? Dan kan je het ook niet degelijk afspelen met eender welk programma. Of ben ik nu verkeerd(maar denk het niet)
 
Nee idd als het bestand niet goed is dan hou je dat gehaper dat begrijp ik ja, daar kan geen een programma tegenop!
Hmzz maar ik download het voor de zekerheid maar ff joe never know :rolleyes:

x Marieke thnx voor de snelle reacties!
 
Nou het is wel dat als ie het al afspeeld het bestand goed is! OF het type hoe je het wil noemen.

Want als het fout zou zijn, zou hij het uberhaupt niet afspelen.

Maja, probeer het maar te downloaden en wie weet...

Nou veel suc6

Groejtes Thomas
 
Je pc is krachtig genoeg om lekker een filmpje te draaien?
 
Heb je baershare pro of freeware versie
die laatste zit nml spyware bij
 
Het kan ook zijn dat je een te nieuwe codec gebruikt.
Als een film bijvoorbeeld met divx 3.11 gemaakt is en je speelt deze af met divx 5.x dan kan het voorkomen dat eea niet lekker werkt.
Het maakt zelfs verschil uit of het origineel in win98 is gemaakt of in XP. Divx gemaakt in win98 wil ook wel eens haperen wanneer afgespeeld in XP.
 
Nou het is opgelost!!!! :thumb:

Ik heb dus ff DivX Movies gedonload, nummer 6 zie ik staan,maar hij doet het nu gewoon goed!!!

Dus helemaal goed jongens!!!

Danke !

Groetjes Marieke
 
meisje kijk nou even bij mij

Mischien kan ik je helpen kijk hier maar eens das voor de volgende keer makkelijker
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan