Udf dvd???

Status
Niet open voor verdere reacties.

janmuijtjens

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
172
Een kennis van mij haalt dvd's van internet af, maar ik krijg ze niet overgebrandt. Er staat bij schijf info dat het een udf dvd is. Ik heb dit opgezocht en het bij nero burning rom verandert. de dvd werd gebrandt, maar toen hij klaar was, zei de pc: brandproces mislukt. wie kan mij helpn hoe ik deze dvd's kan overbranden en met welke programma's dat kan??

groetjes jan
 
Tik binnen de helpfunctie van Nero het woord UDF en laat 'm zoeken. Er wordt een drietal onderwerpen gevonden met onderliggende tekst(pagina's).
Hieronder slechts een eerste stukje tekst uit de helpfunctie van Nero:

UDF-indeling
Het UDF-bestandssysteem is ontwikkeld toen het steeds duidelijker werd dat het ISO 9660-bestandssysteem dat op CD's wordt gebruikt niet langer voldeed aan de behoeften van herbeschrijfbare media en DVD's. Dit systeem is hoofdzakelijk geoptimaliseerd om grote datavolumes onder te kunnen brengen en het makkelijk te maken om een bestaand bestandssysteem te wijzigen.

Nero kan UDF-CD's branden, evenals zogenaamde 'UDF Bridge-CD's', die zowel een UDF- als een ISO 9660-bestandssysteem bevatten. Het UDF-bestandssysteem kan bijvoorbeeld zonder speciale stuurprogramma's door Windows 98 en Windows 2000 worden gelezen. In geval van twijfel: Windows 2000 en Windows 98 kunnen het UDF-bestandssysteem ook lezen als er zowel een ISO 9660- als een UDF-bestandssysteem op het medium wordt aangetroffen. Het schrijven in UDF-indeling is met name van belang bij het branden van DVD's, aangezien UDF het favoriete besturingssysteem voor deze
 
oke het probleem is opgelost was zelf mij fout wou branden met 8 speed en kan maar met 4 speed.

toch bedankt allemaal

groeten jan
 
udf bestandsysteem

wie kan mij helpen met UDF bestandsysteem wii game`s branden.
ik heb nero 7 premium onder de opties kan ik geen UDF optie vinden.
Of moet ik een andere nero versie hebben?
help a.u.b
gr.Tanny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan