hoe doe je dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

proesmans

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
Berichten
147
ik weet niet echt of het hier past, marja
ik ben men site aan het maken met frontpage, het probleem is nu echter als je je site previewd en je gaat je scherm verkleinen, dan komt men titel en stuff lelijk onder en scheef onder elkaar te staan, ik kan dit vermijden door bv een kolom aan te maken, dat je je pagina dan kan verschuiven, maar er moet toch een andere manier zijn, om je letters te laten staan zodat ze niet onder elkaar komen als je je pagina verkleint, weet iemand hoe dit moet??
als je hier je pagina verkleint dan zul je zien dat die basketter onder de titel komt inderplaats van naast:
http://www.freewebs.com/rob_proesmans/nieuw.htm
 
1 ) *Verwijderd omdat ik wat zei wat niet mag van die mods hier*
2 ) Dit is logisch omdat het allemaal op 1 regel staat. Maar waarom zou je je beeld klein maken :confused:
3 ) Maak een kolom aan met breedte 700 ofzo.

ik zei alleen dat het hier verkeerd stond! Mag dat ook al niet jesus christus!

[als je de link lees wat je drommels goed wat ik bedoel! en je mag JC wel achterwege laten. Die man kan er niks aan doen]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je komt al een heel eind,als je met frames gaat werken,dus de pagina in twee delen opsplitsen.
 
als je dan je scherm klein maakt....(hij bedoelt geen resolutie). Gewoon minimaliseren (wat ik er uit begrijp) dan heb je het als nog.
 
ik denk dat hij klein formaat bedoelt, minimaliseren staat hij op je taakbalk :p

maar zet alles in een tabel (1 cel) en maak die gewoon 600 of 700 max. 800 pixels breed, let op, geen procenten want dan gaat hij zich gewoon aanpassen aan het formaat, en trouwens dit hoort bij frontpage en niet bij powerpoint.

kan een mod het ff moven?
 
ik denk dat hij klein formaat bedoelt, minimaliseren staat hij op je taakbalk :p
:eek: Dat bedoelde ik ook, haha

@ the mods, hij is al verplaatst zo te zien. Maar hij staat nog verkeerd.

@hc_vinnie, je mag niet tegen iemand zeggen dat het verkeerd staat. Dan wordt je op het matje geroepen bij de mods hier. (iig ze moeten hier altijd mij hebben :evil: )
 
Die mededeling is er niks voor niks gekomen. Opmerkingen als "je vraag staat verkeerd!" voegt niks toe aan het hele verhaal. Als je denkt dat een topic verkeerd staat attendeer de mod middels mail, pb of de link "meld misbruik in dit bericht".

Voor verdere opmerkingen etc over dit onderwerp gaarne via mail (mario AT helpmij punt nl)
 
als je met kolommen gaat werken, dan is het niet altijd evenmooi

hoe doe je het juist om je letters vast te zette zodat je met je werkbalk van links naar rechts kan verschuiven.

als ik gewoon een lange titel typ dan komt die teks onder elkaar en dat is slordig , onduidelijk.

? weet iemand dit op te lossen?
 
[nobr]plaatje titel plaatje[/nobr]

maar dan met scherpe haakjes, dan breekt (no-break) het niet af.

Een tabel van drie cellen naast elkaar waarbij de middelste (titel) een vaste breedte heeft kan ook.


Vr.Gr. Egel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan