Pinnacle Studio probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul Postma

Verenigingslid
Lid geworden
25 apr 2003
Berichten
266
Ik weet werkelijk niet of dit issue hier in dit forum thuishoort, dus tóch maar hier geplaatst.

Bij de installatie van Pinnacle Studio 8 loopt alles prima, totdat, nadat de PC, volgens aangeven van het install-prog, herstart is.
Wat blijkt?
M'n beide cd-spelers (NEC_DVD_RW ND-2500A en LG-DVD-ROM DRD8160B) worden niet meer herkend.
Dit lijkt mij niet de bedoeling, want ik wil ook graag m'n video's kunnen branden.

Wie weet hiervoor 'n oplossing? Suggesties?
Dank alvast.
 
Hoi,

heb je alle updates opgehaald en geinstalleerd?
Ik gebruik 8 ook nog steeds en de updates lopen op tot 8.12, dus die zal je moeten installeren. Ik geruik 8 nu al een tijd en heb gemerkt dat NA installatie van al die updates de boel eigenlijk pas goed loopt.

Succes,
Fonz
 
Dus wanneer je in "maak film" bent en je op "instellingen" klikt, staat er bij "maak CD/DVD" geen schijfstation?

Fonz
 
Inderdaad: géén schrijfstations.
Maar óók bij Verkenner staan geen cd-stations.
Onder systeem - hardwardware - apparaatebeheer, staan beide stations met het (beroemde) gele uitroepteken.
Daar verwijderen en opnieuw installeren haalt niets uit.
 
Dus het ligt niet aan Pinnacle maar aan je PC begrijp ik.
Wanneer je de help sectie van Pinnacle doorneemt, zul je lezen dat ze daar ook voor waarschuwen. Voor installatie even controleren of je schijfstations wel werken.
Zou even helemaal opnieuw beginnen als ik jou was.
Pinnacle verwijderen, de schijfstations aan de praat krijgen en dan Pinnacle weer installeren en als laatste de update 8.12 erbij zetten.

Fonz
 
Laatst bewerkt:
Zelfde probleem

Hee

Ik heb het zelfde prbleem als jij hebt. Heb ook een NEC DVD-brander en ook een DVD-ROM maar beide worden niet weergegeven. Heb mijn DVD-Brander pas 1 dag. Maar voordat de DVD-Barnder erin zat gaf hij wel alles weer.

Iemand met het zelfde probleem.

:confused:
 
AJ.

Vóór (her-)installatie van Pinnacle (mèt of zónder update) ziet het systeem de beide stations wél (anders zou ik Pinnacle niet eens kunnen installeren)
Voor de duidelijkheid: Pinnacle 8 bestaat uit 2 cd's, zodra de installatie van de eerste klaar is, moet de pc eerst worden herstart, om vervolgens met de tweede cd verder te gaan. Dán pas ziet het systeem geen cd-stations meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan