Windows XP wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Indalo

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Berichten
149
Hallo

Wie kan mij helpen?
Mijn besturing systeem is XP professional met service pack 2
Ik heb per ongeluk op een item geklikt voor een paswoord aan te maken in XP ik heb daar niets ingegeven en terug weer afgesloten. Nu krijg ik echter steeds als hij opstart een scherm waar ik een paswoord moet invullen daar vul ik niets in klik op O.k. en hij start op.

Ik vind dit echter vervelend en ben ook bang daar een van mijn kids daar iets gaat invullen.
Hoe kan ik mijn PC weer normaal krijgen zonder die paswoord vraag

Dank u
 
Account problemen

Beste Crach

Ik heb dit gedaan zo als je hebt omschreven maar nu ben ik mijn persoonlijke account kwijt.Hij start nu altijd met de administrator account en heb niet meer de mogelijk hied om een ander te kiezen. Weet jij waar je kunt instellen welke account altijd standaard moet opstarten

Indalo
 
Op de manier zoals hierboven beschreven is. Zodra je het vinkje verwijderd hebt, moet je eerst op "Toepassen" klikken, daarna krijg je een schermpje waar je je account naam en wachtwoord in kunt vullen.
 
Probleem opgelost

Beste Crash

Ik heb het probleem opgelost door systeem herstel te doen. Ik ben gewoon een aantal dagen terug gegaan en dat als nieuw herstelpunt gekozen. Als werkt nu weer perfect zo als het hoort
Toch nog wil ik je of u hartelijk danken voor de snelle hulp

Indalo
 
Probleem opgelost

Beste Crash

Ik heb het probleem opgelost door systeem herstel te doen. Ik ben gewoon een aantal dagen terug gegaan en dat als nieuw herstelpunt gekozen. Als werkt nu weer perfect zo als het hoort
Toch nog wil ik je of u hartelijk danken voor de snelle hulp

Indalo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan