moviemaker bestand verzenden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg5

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2003
Berichten
152
hoi all,

mijn vraag is als ik een filmpje gemonteerd heb met windows moviemaker of die te verzenden zijn via mail?
Heb win. Xp pro.
Moviemaker slaat het op als MSWMM-bestand.
Als ik dat verzend via mail kan degene aan de andere kant het dan ook zien in zijn of haar windows moviemaker?
Zo nee wat kan ik doen zodat ze het wel kan zien?

Ik hoor het wel..

alvast dank.

gr..
 
Wat Moviemaker doet volgens mij, is dat hij zodra jij een aantal stukjes aan elkaar plakt met leuke overgangen enzo. hij een verbindingkje legt naar de mappen waar die stukkjes film zich bevinden.
Dus wanneer jij het montagebestand gaat versturen, verstuur je niet de stukjes film die in dat bestand zitten.
Begrijp je me of is dit abacadabra?
Je kunt het controleren door allee gebruikte stukjes film even op te tellen en daarna even te kijken hoe groot het montagebestand is.

fonz
 
Je kunt je 'project' opslaan als een wmv-bestand, zodat degene die het toegestuurd krijgt dit met Windows Movie Maker én de 'normale' Windows Media Player kan bekijken.

Bestand/Filmbestand opslaan. Je krijgt dan een Wizard, waarmee je kunt aangeven wat de kwaliteit en plaats het nieuwe bestand wordt. Dit uiteindelijke bestand kun je dan doormailen.:)
 
Dat werkt inderdaad,
Al zal het het dan een bestand worden wat over het algemeen niet per mail te versturen is omdat het veel te groot is.


Fonz
 
Ik weet het,
nu de vraagsteller nog.
Maar die zit lekker op het strand.
 
hoi,
nee a.j. ik zat niet op het strand maar wel lekker in het zonnetje achter bij mij thuis.
Tja ik dacht het al dat het min of meer de moviemaker instellingen zijn die dan bij openen de desbetreffende fimpjes uit de andere mappen zuigt zodat je dan de montage krijgt die ik eerder had gemaakt.
Ik zou dan alle filmpjes die ik erin heb verwerkt moeten verzenden samen met het project (montage) van moviemaker.

Dan weet ik zat.

Zeer dank luitjes want het is eigenlijk lekker weer buiten maar jullie zijn de echte pc-ers!!
Ik ga weer in 't zonnetje zitte.

gr..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan