Geen geluid bij film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jun 2005
Berichten
4
Ik heb the Lord of the Rings extended versie, en nu wil ik hem op mijn computer afspelen maar het geluid doet het niet. Er staat dat er iets mist maar ik heb Divx en Xvid gedownload en nog steeds doet het geluid het niet. Het filmpje op zich doet het wel gewoon. Bij Windows Media Player staat er Fout bij het downloaden van codec, en bij Divx iets van you may need to download a new codec. :confused: Kan iemand mij helpen (als iemand het een beetje snapt :p)?
 
Maar waar kannik die codecs vinden?

Over die site: Er zijn 0 resultaten op de zoekopdracht (codec divx). en de rest snapte ik niet :p ik weet niet zoveel over computers als het gaat om dvd's :confused:
 
Geplaatst door Drar
Over die site: Er zijn 0 resultaten op de zoekopdracht (codec divx). en de rest snapte ik niet :p ik weet niet zoveel over computers als het gaat om dvd's :confused:

Is deze samenvatting wel duidelijk?

...Plaats je namelijk een dvd-schijf in de speler en probeer je de film op deze schijf in Windows Media Player af te spelen, dan is de kans groot dat de speler weigert. Windows Media Player vereist namelijk een compatibele hardware- of softwarematige dvd-decoder...
...Zonder een van deze componenten is het afspelen van dvd-media niet mogelijk...
...WinDVD van InterVideo Inc. en PowerDVD van CyberLink Corp. zijn met Windows XP compatibele dvd-decoders, die je kunt gebruiken in combinatie met de ingebouwde mediaspeler. Installeer de decoder, herstart het systeem en start Windows Media Player. Het kost wat moeite, maar de dvd-functionaliteit is dan eindelijk aanwezig!...

Edit: Ik ging er van uit dat het om een originele dvd ging. Ik zag nu net pas dat het bij 'DivX' staat. Oeps!
 
Laatst bewerkt:
Moet ik die codecs nog ergens speciaal plaatsen of kan ik ze gewoon op m'n bureaublad neerzetten?

*Edit* ik moet ze gewoon installeren :thumb:
 
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES hij doet het!!!!!! humpe HEEL ERG BEDANKT =)
 
Ik ben voor jow blij dat hij het doet.
 
jaaaaaaaaaaaaaaah

Mischien kan ik je helpen kijk hier maar eens das voor de volgende keer makkelijker
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan