DivX 6.0 !! Vraagje !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SickWithIt

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
629
Beste Helpmij Collega's,,,,

Heb een aantal vragen desbetreffend over de nieuwe DivX 6.0

Ik heb nu momenteel DivX Pro 5.2.1, (moet ik deze deinstalleren voordat ik DivX 6.0 erop gooi, of is dat helemaal niet nodig,,,,

m'n 2e vraag is over de DivX Create Bundle 6
bevat de DivX Converter, DivX Pro Codec 6 en de DivX Player,
Ik heb nu namelijk de DivX Player 2.6 en Dr DivX 1.06, moet ik deze ook eerst deinstalleren of kan ik ze gewoon nog gebruiken/houden, mocht ik namelijk de DivX Create Bundle 6 willen Installeren.

en m'n 3e vraag is, desbetreffend over de DivX Converter en de bijbehorende DivX Pro Codec 6, stel je voor dat ik een Film wil Converteren en daarbij maak ik gebruik van de DivX Converter 6 met uiteraard de DivX Codec 6, en daarna wil ik het op een CD/DVD (R-RW) branden, zal mijn Thuis DVD Speler het afspelen, ik heb namelijk 4 DVD Spelers Waarvan er 1 een maand geleden gekocht is met DivX Codec erbij inbegrepen. of zal ik het enkel op m'n PC kunnen bekijken aangezien die natuurlijk de desbetreffende Codec in dit geval/misschien (DivX 6 Codec) zal gaan bevatten....

en klopt dat de DivX Create Bundle 6.0, ('Adware met zich mee zou leveren") of is dat zo'n fabeltje,,,,

Nou dat waren m'n vragen,

Gaarne wacht ik op jullie Informatie en of Antwoorden,,,,
alvast bedankt voor jullie moeite :thumb:
 
Ik denk dat de install software van 6 het zelf aangeeft of je de oude versie moet deinstaleren, of hij doet het uit zichzelf.
Doet hij het niet ( wat ook een optie is ) dan betekent het dat je later wanneer je een film gaat converteren je nog de keuze hebt om de oude codec te kiezen.

Het verhaal van de stand alone DVD speler daar zit ik ook een beetje mee :confused: .
Volgens de berichten komen er pas begin volgend jaar DVD spelers die de nieuwe DivX ondersteunt, dus wat dat betreft hebben we pech denk ik :(

Van de adware heb ik nog niks gehoord, maar zowieso is het verstandig om nog even af te wachten, zit het erin dan komt er binnenkort vast een gestripte versie waar het uigehaald is.
 
DivX-Create

De bundel is schoon, bevat geen troep. (van DivX.com)

Instaleert zonder mankeren.

Heb nog niet geprobeerd of de gemaakte files spelen.

MAAR!

Ik heb Dr.DivX om mediafiles om te zetten naar DivX, dat werkt perfect en je kunt van alles instellen. En dan komen ze nu met iets dat voor minder begaafden is gemaakt.

Je kunt er alleen files naar toe slepen en afwachten wat hij doet. Voor mij is het rommel.

Eric.

P.S. het enige verschil in de codec zou zijn dat hij sneller en beter is. Het resultaat blijft DivX. De player ondersteunt nu ook het afspelen van DivX files met de extensie divx.
Whats in a name?
 
Bedankt voor jullie Reactie , Paintje en Eric_Daleboudt

Heb voldoende INFO, :thumb: ;)

voor mij is de vraag opgelost,,,,

:thumb: Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan