MP3 speler onder Windows 98?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lumumba

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2005
Berichten
25
Hoi,

Ik heb een Samsung YH-820 5GB MP3 speler gekocht, maar thuis bleek dat de systeemvereisten zijn: Windows 2000 (4SP) of XP. Ik heb nog 98 op de computer staan. Op de Samsung site heb ik wel de bijgeleverde software voor 98 gevonden, maar het programma om muziek op de speler te zetten en te beheren (Music Studio) kan ik niet installeren, want dat vraagt om Windows Media Player 9, en dat bestaat alleen in een versie voor 98SE (heb ik niet) of hoger.
Overigens heeft mijn computer ook moeite om de driver te laden.

Weet iemand of er nog een andere oplossing is dan de Samsung terug te brengen naar de winkel, of Windows XP er op te zetten (een beetje dure oplossing)? Zijn er ook MP3 spelers met 4 of 5 GB die je wel op een Windows 98 compu kan gebruiken?
 
Dank voor het opzoeken, maar volgens die informatie is mijn Samsung ook geschikt voor Windows 98, wat dus niet zo blijkt te zijn. Daarom zou ik graag van mensen horen die ervaring hebben met een MP3-speler die goed functioneert op een W98 computer.
 
Heb hetzelfde probleem. Zoek een driver usb 2.0 (FS)Flash Disk. Ik heb wel windows 98se. MP3 wordt wel herkend als nieuwe harware, maar hij kan het stuurprogramma niet vinden. Overal al gezocht.
 
Apacer HT202 driver - Apacer USB Drivers - Win98.zip

Probeer bovenstaande driver maar eens te downloaden, kun je volgens mij voor elke flashstick gebruiken in windows 98
 
Hoi,

Ik heb een Samsung YH-820 5GB MP3 speler gekocht, maar thuis bleek dat de systeemvereisten zijn: Windows 2000 (4SP) of XP. Ik heb nog 98 op de computer staan. Op de Samsung site heb ik wel de bijgeleverde software voor 98 gevonden, maar het programma om muziek op de speler te zetten en te beheren (Music Studio) kan ik niet installeren, want dat vraagt om Windows Media Player 9, en dat bestaat alleen in een versie voor 98SE (heb ik niet) of hoger.
Overigens heeft mijn computer ook moeite om de driver te laden.

Weet iemand of er nog een andere oplossing is dan de Samsung terug te brengen naar de winkel, of Windows XP er op te zetten (een beetje dure oplossing)? Zijn er ook MP3 spelers met 4 of 5 GB die je wel op een Windows 98 compu kan gebruiken?

hey ik wou vragen waar je precies de bijgeleverde software voor 98 hebt gevonden. kan je me de precieze mail sturen naar bamdadgharibi@hotmail.com alvast bedankt
 
Download van internet windows 98se unofficial SP II. Daarmee is het mij gelukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan