Navigstie voor Tungsten C

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinjansen

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Berichten
61
Ik zou graag willen weten of er wel een navigatie voor de Palmone Tungsten C verkrijgen is.

Ik heb zitten zoeken op google en daar las ik op een site het volgende:

=====================================
Vandaag officieel bekend gemaakt aan de Palmclub: TomTom gaat ook andere modellen ondersteunen voor het gebruik van TomTom Navigator!!

Op dit moment zijn de volgende modellen mogelijk in combinatie met TT Navigator:

PalmOne Tungsten|T3
PalmOne Tungsten|C
PalmOne Zire 72
Sony CLIE TJ35
Sony CLIE TJ37
=====================================

Nu ben ik naar de TomTom website gegaan en daar staat weer dit:
=====================================
TomTom NAVIGATOR 5 – Wired GPS - Geschikt voor
Het complete navigatiepakket voor uw PDA

Dell Axim X3 , Axim X30 , Axim X3i

HP iPAQ H2210 , iPAQ H2215 , iPAQ H3870 , iPAQ H3970 , iPAQ H4150 , iPAQ H4350 , iPAQ H5455 , iPAQ H5550 , iPAQ H5555 , IPAQ HX2110 , IPAQ HX2410 , IPAQ HX2750 , iPAQ HX4700 , iPAQ RZ1710

O2 XDA , XDA II , XDA IIi , XDA IIS

Qtek 9090

T-Mobile MDA III
=====================================

Daar staat dus geen Tungsten C tussen.
Ik heb al enige TomToms gedownload maar als ik het naar me pda stuur dan zegt hij bij ActiveSync dat de bestand extensies niet herkent worden op de PDA en zet ik alles er letterlijk op via een CardReader op me SD kaartje dan zegt hij wel van 112mb gebruikt van de 128 maar laat niks zien.

Waar ligt dit aan?
of kan iemand mij vertellen waar van hij/zij zeker van weet dat het op een Tungsten C werkt.

Met vriendelijke groeten,

Kevin Jansen
 
Waarschijnlijk is TT5 nog niet beschikbaar voor de Tungsten. Maar zomaar iets van internet downloaden en op de Tungsten planten zal vaak niet zomaar gaan. Waarschijnlijk heb je een PDA versie gedownload en die werkt niet op de Tungsten.
O ja, het is ook nog illegaal...
 
Voor zover bekend werken de Tungsten niet met Windows CE maar met de Palm OS. Dat zou met de huidige software dus niet kunnen werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan