radioboxen op pc aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bokkie14

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2005
Berichten
88
beste mensen,

ik heb ff een paar vraagjes.

is het mogelijk om je radioboxen(dus geen versterker) op je pc te kunnen aansluiten(dus dat je muziek van je pc uit je radioboxen komen). heb je hier iets voor nodig of kun je hem zo aansluiten. ik weet dat dit op internet staat maar daar snap ik niks van. ik heb 2x 67 w. hopelijk weten jullie dat wel en alvast bedankt.

mazzl
Joram Bokma:thumb::cool:
 
Laatst bewerkt:
Ah, kijk is aan. Deze vraag had ik ok een half jaar geleden. Ik heb toen beide radio-boxen aangesloten op mijn computer boxen (omdat je toch een versterker nodig hebt).

Ik heb de linker radio box gekoppeld aan de linker computer box doormiddel van een inplug gat aan de achterkant van me pc. Je kan ook gewoon de draadjes van de radio box (links) en de computerbox(links) samenvoegen en aan de rechter kant dan ook!

Echt uitleggen lukt niet. Maar hoop dat je er wat aan hebt
 
nee dat gaat niet omdat op een geluidskaart van je pc geen versterker zit daarom zit deze altijd in 1 luidspreker of basbox verwerkt...
 
Rimsic: dan heb je nog een soort van versterker via je pc boxen
 
Llokoloko: Dus dat werkt wel! En dan kan je je geluid harder / zachter zetten via je pc boxen. en dan gaan je radioboxen ook harder / zachter.
 
Ja ok maar dan heb je dus toch een soort van versterker ertussen....via de luidsprekers van de pc en die zijn er niet op gebouwd om dat soort boxen te voeden(2x 67 watt), maar het gaat wel ja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan