beeldbewerking Adobe

Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
845
ik heb dus Adobe 6.0 kan ik daarmede ook fotos bewerken of moet ik eerst iets(en hoe)anders downloaden groet gila
 
Hoi Gila,
Wat heb je precies van Adobe.
alleen 6 lijkt mij niet voldoende.
Er zou nog wat bij moeten staan b.v.photoshop od reader.
Kijk eens goed wat er precies staat.
En vermeld dat hier.
 
Geplaatst door marcel bosveld
adobe is niet echt een programma om foto`s mee te bewerken.


AH weer iets nieuw. Adobe Photoshop is toch uitermate hiervoor geschikt, dacht ik
 
adobe beeldbewerking

voor puppie Reader 6.0.1 met vriendelijke groet
en voor bosveld -ik ben een ijverige 81 jarige amateur dus je hebt recht-ik zoek het bewerken echter in het Nederlands ook hier een hartelijke groet van gila
 
adobe beeldbewerken

vasnzwam downloaden vanaf.....?met vriendelijke groet gila
 
Hoi Gila,
helaas met de reader kun je geen foto's bewerken.
Maar een gratis programma is irfanview http://www.irfanview.com/
Haal dat op en dan ook de nederlandse plugin dan heb je een gratis nederlands foto bewerkingsprogramma.
 
Re: adobe beeldbewerken

Geplaatst door gila
vasnzwam downloaden vanaf.....?met vriendelijke groet gila

Spijtig. Photoshop is een stevig programma, maar je moet er dan ook voor betalen. Legaal downloaden kan niet. Illegaal kan het wel, maar hierover mogen wij niets kwijt.

Maar als het kleine aanpassingen betreft, volg de link van puppie
 
adobe beeld bewerken

puppie en de anderen bedankt maar puppie het is weer engels wat ik in beeld kreeg -hoe krijg ik het nederlands-en plugins zijn ...? groetjes gila
ps ik probeer steeds bij te leren!
 
Gila, ik weet dat je geen voorstander bent van ENGELS, maar misschien is dit programma wel het overwegen waard?
Het noemt Paint.NET en is eigenlijk een geavanceerde versie van het nogal verouderde tekenprogramma binnen windows, genaamd Paint.

Je kan het hier downloaden.

Enkel bedoeld voor Windows XP!

Voorbeeld:
Paint.png


Verder vindt ik Adobe Photoshop een heel prettig en duidelijk programma om mee te werken.

James:)
 
Re: adobe beeld bewerken

Geplaatst door gila
puppie en de anderen bedankt maar puppie het is weer engels wat ik in beeld kreeg -hoe krijg ik het nederlands-en plugins zijn ...? groetjes gila
ps ik probeer steeds bij te leren!

Tja je moet eerst de engelse versie downloaden en installeren.
Dan haal je de nederlandse taalop en installeerd die.
daarna is het in het nederlands.
Het kan niet zoveel als paint zoals james007 al liet zien.
 
adobe

james het spijt mij engels is voor mij helaas een oerwoud en zie gee geen mogelijkheid op mijn leeftijd ook dat nog te leren-heb verder windows 98SE ik reageerde reeds op je andere antwoordt reader 6.0.1 en nu dan nog downloaden volgens jou aanwijzing ? groet gila ik wacht
 
Adobe Acrobat Reader 7.0 werkt niet op jou systeem.
Paint.NET werkt niet op jou systeem.

Irfanview vind ik qua opties wat beperkt.
Misschien toch naar een betalend pakket grijpen?

James:)
 
misschien is dit wat?
bij bolcom kan je paintshop pro in het nederlands bestellen voor 119 euro (in plaats van 149 euro)

klik hier
 
adobe

james puppie en tiska en anderen hartelijk dank ik hou het
(ook door mij smalle beurs)(AOW) op mijn adobe 6.0
maar noch wel een vraag ik dacht dat in de download van 6.0.1 ook nog zoiets zit van photos bewerken hetgeen je dan aan moet vinken! groet gila
 
ADOBE

hallo james dat is het wat ik bedoelde-
dus niets voor mij????
 
Neen, en het stond trouwens bij de download voor XP, niet bij die van 98se.

Ik heb hier Adobe PhotoShop 7.0 thuis liggen, maar da's ook engels. Misschien iets van Ulead?
Zou je misschien even op het knopje EMAIL willen duwen onder dit bericht en dan even je e-mailadres naar me mailen?

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan