beeldbewerking Adobe

Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
845
ik heb dus Adobe 6.0 kan ik daarmede ook fotos bewerken of moet ik eerst iets(en hoe)anders downloaden groet gila
 
Hoi Gila,
Wat heb je precies van Adobe.
alleen 6 lijkt mij niet voldoende.
Er zou nog wat bij moeten staan b.v.photoshop od reader.
Kijk eens goed wat er precies staat.
En vermeld dat hier.
 
Geplaatst door marcel bosveld
adobe is niet echt een programma om foto`s mee te bewerken.


AH weer iets nieuw. Adobe Photoshop is toch uitermate hiervoor geschikt, dacht ik
 
adobe beeldbewerking

voor puppie Reader 6.0.1 met vriendelijke groet
en voor bosveld -ik ben een ijverige 81 jarige amateur dus je hebt recht-ik zoek het bewerken echter in het Nederlands ook hier een hartelijke groet van gila
 
adobe beeldbewerken

vasnzwam downloaden vanaf.....?met vriendelijke groet gila
 
Hoi Gila,
helaas met de reader kun je geen foto's bewerken.
Maar een gratis programma is irfanview http://www.irfanview.com/
Haal dat op en dan ook de nederlandse plugin dan heb je een gratis nederlands foto bewerkingsprogramma.
 
Re: adobe beeldbewerken

Geplaatst door gila
vasnzwam downloaden vanaf.....?met vriendelijke groet gila

Spijtig. Photoshop is een stevig programma, maar je moet er dan ook voor betalen. Legaal downloaden kan niet. Illegaal kan het wel, maar hierover mogen wij niets kwijt.

Maar als het kleine aanpassingen betreft, volg de link van puppie
 
adobe beeld bewerken

puppie en de anderen bedankt maar puppie het is weer engels wat ik in beeld kreeg -hoe krijg ik het nederlands-en plugins zijn ...? groetjes gila
ps ik probeer steeds bij te leren!
 
Gila, ik weet dat je geen voorstander bent van ENGELS, maar misschien is dit programma wel het overwegen waard?
Het noemt Paint.NET en is eigenlijk een geavanceerde versie van het nogal verouderde tekenprogramma binnen windows, genaamd Paint.

Je kan het hier downloaden.

Enkel bedoeld voor Windows XP!