bestand te groot om op dvd te branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biene

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2005
Berichten
9
Beste allemaal,

ik ben al maanden bezig om een korte homevideo die 3,5 gigabite groot is te branden met Click to DVD. Dit lukt wel, maar ik kan dan per dvd maar 1 filmpje van een kwartiertje kwijt. En als ik de filmpjes omzet naar MPEG of WMV ofzoiets, dan pakt dat brandprogramma ze niet om ze op een dvd te branden.... help, wat moet ik nu? Ik kan toch wel langere filmpjes op een dvd branden?

Alvast heeeel erg bedankt!
Sabine Petri (20 jaar....)
 
Wat voor formaat is die home video Als het Avi of mpeg is kan je ze met b.v. Nerovision op een DVD zetten.
Een DVD is 4,7 GB dus een filmpje van 3,5 GB moet lukken.
 
het is avi, maar dat is dus wat ik zeg, dan is het 3,5 gigabyte voor een filmpje van een kwartiertje, het moet toch niet zo zijn dat ik maar 1 filmpje van een kwartiertje op 1 dvdtje kwijt kan!..........????
 
Een film van 3,5 Gb zou toch ca 1,5 uur moeten duren Dus ik denk toch dat je ergens een rekenfoutje maakt of wat verkeerde gegevens door geeft,
 
nee, werkelijk niet.... dat vind ik nou ook zo raar. 3,5 gigabyte, is rond de 15 minuten film. En ik moet mijn filmpjes zelfs inkorten, zodat ik net dat kwijt kan op een dvdschijfje, dat meestal rond de 4,7 geloof ik gigabyte zit...

Ik begrijp er ook niks meer van, ik dacht dat ik toch wel aardig weet van de dingen heb, maar nu kom ik er echt niet meer uit....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan