omzetten van MPEG naar dvd formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gil5150

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2005
Berichten
8
Ik heb een DVD brander en probeer nu wat muziek videos in MPEG formaat om te zetten naar een DVD maar deze vraagt om een .IFO .BUP of .VOB.
Is er een mogelijkheid om mijn MPEGS om te zetten naar een dergelijke bestand zodat ik deze kan branden en dan op mijn "gewone" DVD speler kan afspelen ??
Deze is trouwens niet regio gebonden.

Alvast bedankt ,

Groeten , Gil
 
Beste vanschagen,

leuke programma,
maar ondersteund het ook ondertitels in het formaat
.srt .ssa en .sub, dus dat het prog tijdens het proces ook meteen ondertitels in de film permanent plakt,
("VobSub"), dus zoals wat WinAVI doet,

want dat zag ik er niet bij staan, dat het prog dat ondersteund, of heb ik dat over het hoofd gezien,,,,
 
Geplaatst door Gil5150
Ik heb een DVD brander en probeer nu wat muziek videos in MPEG formaat om te zetten naar een DVD maar deze vraagt om een .IFO .BUP of .VOB.
Is er een mogelijkheid om mijn MPEGS om te zetten naar een dergelijke bestand zodat ik deze kan branden en dan op mijn "gewone" DVD speler kan afspelen ??
Deze is trouwens niet regio gebonden.
http://www.xs4all.nl/~ronh/dv/naar-dvd.htm voor als je het liever gratis hebt, maar er iets meer werk in zal moeten steken.

PS: als je met TmpgEnc je bestand naar DVD MPEG-2 PAL omzet, en je brandt het als DATA DVD, dan is er een grote kans dat ie het ook gewoon afspeelt. Zorg wel dat het naar DVD MPEG-2 PAL omgezet wordt, andere MPEG-2 formaten lust je DVD vast niet.

James:)

[edit]
Spijtiggenoeg ligt die domme TMPGEnc-download nog steeds op zijn k.o.n.t.
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan